شناسهٔ خبر: 67240573 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

تقویت همدلی برای ایجاد وفاق در جبهه انقلاب در آستانه انتخابات ضروری است

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در بیانیه ای در آستانه انتخابات ریاست جمهوری ، از نامزدهای جبهه انقلاب و طرفداران آنان می‌خواهد که با تقویت همدلی و هم‌افزایی و درک شرایط حساس کشور تلاش خود را برای ایجاد وفاق در جبهه انقلاب ادامه دهند. جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در بیانیه ای در آستانه انتخابات ریاست جمهوری ، از نامزدهای جبهه انقلاب و طرفداران آنان می‌خواهد که با تقویت همدلی و هم‌افزایی و درک شرایط حساس کشور تلاش خود را برای ایجاد وفاق در جبهه انقلاب ادامه دهند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، در بیانیه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم آمده است: انتخابات سرنوشت ساز چهاردهمین دوره ریاست جمهوری که در هشتم تیرماه برگزار می‌شود نقش تعیین کننده‌ای در ترسیم آینده انقلاب اسلامی دارد و هرگونه سهل انگاری و کوتاهی نسبت به آن زیان بار خواهد بود، لذا جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در مساله مهم انتخابات در جهت تبیین به نکات زیر تأکید می‌نماید.

شرکت در انتخابات علاوه بر آنکه حق شهروندی است؛ تکلیف و فریضه مهم و یک عمل صالح سیاسی تکمیل کننده حماسه باشکوه بدرقه، تشییع و برگزاری مجالس شهیدان خدمت است. از این رو در انتخاب اصلح توجه به معیارها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و خدمات شهید رئیسی انتظارات از رئیس جمهور را در نگاه ملت تغییر داده است.

در انتخاب اصلح، رییس جمهور شهید ما تراز است؛ خدمت به مردم، مدیریت، تدبیر و خستگی ناپذیری، سیاست ورزی مؤمنانه، اخلاق مداری و پایداری بر ارزش‌های اسلامی، سازش ناپذیری با دشمنان و یاری مظلومان باید ملاک باشد.

در این بیانیه تصریح شده است: نامزدهای انتخاباتی باید وفاداری خود را به اسلام و ولایت فقیه، نشان دهند و با حرکت در چهارچوب قانون اساسی، مرزبندی روشن خود را با دشمنان اسلام و انقلاب و فتنه گران و جریان‌های معاند و کینه توز به طور شفاف اعلام نمایند.

جامعه مدرسین از هرگونه تلاش برای رسیدن به نقطه مشترک برای گزینش نامزد اصلح در جبهه انقلاب حمایت می‌کند و از نامزدهای جبهه انقلاب و طرفداران آنان می‌خواهد که با تقویت همدلی و هم‌افزایی و درک شرایط حساس کشور تلاش خود را برای ایجاد وفاق در جبهه انقلاب ادامه دهند.

انتظار آن است که بر پایه جهاد تبیین و تواصی به حق، حوزه‌های علمیه، علماء و خطباء، مبلغین، ائمه محترم جمعه، نخبگان جامعه و دانشگاهیان و اقشار تاثیرگذار با روشنگری فعالیت خود را مضاعف نمایند و اقشار گوناگون مردم در مشارکت حداکثری در شکوه حماسه ملی نقش آفرینی نمایند.

در پایان از خداوند متعال مسالت می‌نماییم که دل‌های ملت ایران را به سمت انتخاب اصلح هدایت نماید و طول عمر با عزت به رهبر حکیم و فرزانه انقلاب تا ظهور منجی عالم بشریت حضرت بقیه الله الاعظم – عجل الله تعالی فرجه الشریف – کرامت نماید.

انتهای پیام

نظر شما