شناسهٔ خبر: 67272438 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

مشاور دولت سیزدهم:

قالیباف نسبت به مسائل کشور شناخت دقیق دارد

مشاور فرهنگی - اجتماعی دولت سیزدهم گفت: مدیر جهادی، کارآمد، صالح و انقلابی از ویژگی‌های بارز قالیباف است، او نسبت به مسائل کشور شناخت دقیق دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، سید محمد حسینی امروز (۳۰ خرداد ماه) در گردهمایی حامیان قالیباف، کاندیدای چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در اراک، اظهار کرد: در فرصت کوتاه باقی‌مانده تا انتخابات انتظار می‌رود مردم عزم خود را جزم کنند و در این میدان با همت بالا گام بردارند تا خواسته مقام معظم رهبری مبنی بر حضور گسترده و مشارکت بالا برآورده شود.

وی ادامه داد: وقتی قرار است یک نفر به‌عنوان رئیس جمهور انتخاب شود، باید بهترین‌ها برگزیده شوند همان‌گونه که شهید رئیسی انتخاب شد.

مشاور فرهنگی اجتماعی دولت سیزدهم بیان کرد: دولت سیزدهم سند تحول را در همان روزهای ابتدایی ایجاد کرد و معنی آن بسنده نکردن به وضع موجود و ایجاد تحول برای اقتدار کشور بود.

حسینی با تاکید بر اینکه اکنون بهترین فرد باید انتخاب شود، گفت: برخی دنبال تحریف و ایجاد شبهه‌اند، اما مردم فراموش نکرده‌اند که کسانی هشت سال قدرت را در دست داشتند و شعارهایی دادند که تحریم را بردارند، اما نه‌تنها تحریم برداشته نشد، بلکه افزایش هم داشت و برخی صنایع نابود شدند؛ اما در دولت سیزدهم ۸۴۰۰ واحد صنعتی و اقتصادی احیا شدند.

وی به خدمات شهدای خدمت اشاره کرد و افزود: عده‌ای به دنبال به هدر دادن زحمات این افراد هستند، اما این وظیفه ماست که این خدمات شایسته را به مردم یادآوری کنیم و اجازه ندهیم، دوقطبی در کشور ایجاد شود.

وی بیان کرد: برای اولین‌بار در عملیات وعده صادق به رژیم صهیونیستی که مورد حمایت حداقل ۱۰ کشور بود، حمله شد که این مهم نشان از همگرایی در این دولت دارد و باید تلاش کرد این وضعیت حفظ شود و عقبگرد نداشته باشیم.

حسینی اظهار کرد: یکی از مشکلات دولت‌ها در دوران بعد از انقلاب، نحوه تعامل با مجلس است و اگر آن را ندانند هر روز تنش ایجاد خواهد شد. محمدباقر قالیباف از مجلس است و این تعامل را می‌شناسد، شایستگی ریاست جمهوری در شخص او هست، پنج کاندیدای دیگر، چنین کارنامه‌ای ندارند.

وی ادامه داد: قالیباف در شهرداری تهران نیز کارهای بزرگی انجام داده که قابل تقدیر است و این اطمینان را می‌دهم که او می‌تواند رئیس جمهور مناسبی برای ایران باشد. مدیر جهادی، کارآمد، صالح و انقلابی از ویژگی‌های بارز قالیباف است، او نسبت به مسائل کشور شناخت دقیق دارد. باید فردی را که برنامه دارد و به مسائل حقوقی و سیاست‌های کلی آشنا و وفادار است و تصمیم قاطع می‌گیرد، برای ریاست جمهوری انتخاب کرد.

او اضافه کرد: از مردم باید برای شرکت در انتخابات دعوت شود. برخی افراد برای تبلیغات کاندیدای خود، قالیباف را تخریب می‌کنند؛ اما این رقابت باید سالم باشد و ایجابی و با رعایت موازین اخلاقی، نیروی خود را معرفی کنند.

نظر شما