شناسهٔ خبر: 67240165 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه شرق | لینک خبر

قیمت همستر کامبت مشخص شد

قیمت همستر قیمت همستر کامبت در بازار پیش‌از عرضه صرافی چینی، خیلی‌ها را به میلیاردر تبدیل می‌کند اما...

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه شرق، قیمت همستر کامبت فقط در یکی از صرافی‌های دنیا، آن‌هم به‌شکل پیش‌عرضه مشخص شده و خیلی‌ها با یک ماشین حساب و تعداد سکه‌هایی که در همستر کامبت جمع کردند، حس و حال میلیونر‌ها و میلیارد‌ها را گرفتند.

قیمت هر یک میلیون همستر تا الان در کمترین حالت، حول‌وحوش پنج میلیارد تومان کشف شده، اما همچنان بحث معادل‌سازی سکه‌های همستر کامبت به توکن همستر مطرح است و خیلی‌ها با مقایسه قیمت نات‌کوین و همستر، به قیمت همستر در بازار پیش‌از عرضه «gate.io» مشکوک هستند.

همستر کامبت در صرافی gate.io

قیمت همستر فعلا فقط در بازار پیش از عرضه مشخص شده. منظور از بازار پیش‌از عرضه دقیقا چیزی شبیه مکانیزم سایر بازار‌ها مثل بورس است. معمولا در هر پروژه‌ای از بازار کریپتو در ازای جذب سرمایه از سرمایه‌گذاران به آن‌ها سکه یا توکن تعلق می‌گیرد و می‌توانیم عرضه همستر در بازار پیش از عرضه را یکجور پیش‌فروش تلقی کنیم.

قیمت همستر تا الان که این مطلب را می‌خوانید فقط در یکی از صرافی‌های مشهور دنیا آنهم به شکل پیش از عرضه مشخص شده و تا فهرست شدن در بقیه صرافی‌ها می‌تواند به هزار شکل دیگر تغییر کند.

صرافی Gate.io به‌عنوان یکی از صرافی‌های نسبتا قدمت‌دار بازار کریپتو به‌عنوان اولین صرافی دنیا برای پیش‌فروش همستر دست‌به‌کار شده و یکی از صرافی‌های مشهور چین است. برخلاف چیزی که انتظار داشتیم هنوز ماجرای پیش‌از عرضه همستر در صرافی اسم‌ورسم‌دار کوکوین کلید نخورده و آنطور که در خبر‌ها دیده می‌شود برای رونمایی از ارز دیجیتال همستر کامبت در صرافی کوکوین باید تا ۲۸ خرداد منتظر بمانیم.

قیمت همستر کامبت چقدر است؟

قیمت همستر در صرافی Gate.io همانطور که انتظار داشتیم، هنوز به ثبات نرسیده و به‌همین خاطر هر کسی آخرین رقمی که از قیمت همستر شنیده و خوانده را به‌عنوان قیمت همستر اعلام می‌کند.

قیمت همستر به‌عنوان مثال همزمان با اولین ساعت‌های حضور در بازار پیش‌از عرضه ۰.۰۸ دلار یا به‌عبارتی هشت سنت کشف شد.

قیمت همستر به‌خاطر توجه‌ها و تقاضایی که در ساعت‌های اولیه وجود داشت بالاتر آمد و تا ۰.۱۸ دلار یا همان ۱۸ سنت ارتقا پیدا کرد.

قیمت همستر تا لحظه نگارش این مطلب نوسان زیادی بین دو محدوده هشت تا ۱۸ سنت داشت و همین مسئله می‌تواند تا زمان فهرست‌شدن همستر در صرافی‌های کله‌گنده، ادامه داشته باشد.

قیمت ارز دیجیتال همستر با این اوصاف به‌پول خودمان برای تریدر‌های ایرانی و کسانی که در این مدت درگیر همستر کامبت بودند، با احتساب نرخ روز تتر چیزی بین چهار هزار و ۷۰۰ تا ۱۰ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان کشف شده، اما فراموش نکنید این اعداد از بازار پیش‌از عرضه استخراج شدند و می‌توانند تا روز نهایی و فهرست همستر در صرافی‌های معروف تفاوت زیادی داشته باشند.

هر یک میلیون همستر با این اوصاف می‌تواند در کمترین حالت حدود پنج میلیارد تومان ارزش داشته باشد و همین اعداد باعث افزایش بیشتر شک و شبهه‌ها به قیمت امروز همستر در بازار پیش‌از عرضه محسوب شود. مورد اول در این ماجرا می‌تواند قیمت نات‌کوین باشد.

نات‌کوین به‌عنوان توکن اصلی و هدف تیم پشتیبانی تون، درحال حاضر به‌پول خودمان هزار و ۱۵۰ تومان ارزش دارد و بالاتر بودن قیمت همستر از نات‌کوین می‌تواند عاملی برای افزایش شک و شبهه‌ها باشد. نکته مهم بعدی در بازی همستر، بحث معادل‌سازی سکه‌ها به توکن است و قیمت امروز همستر می‌تواند با چیزی که بعدا طبق معادل‌سازی حساب می‌شود، تفاوت بزرگی با عدد‌های فعلی داشته باشد.

قیمت سنت از جمعه گذشته، همزمان با مشخص شدن قیمت همستر در بازار پیش‌از عرضه برای ایرانی‌ها اهمیت پیدا کرد. هر سنت معادل یک‌صدم دلار است و به‌این ترتیب قیمت هر سنت الان چیزی نزدیک یک‌صدم قیمت تتر محاسبه می‌شود.

قیمت سنت الان چیزی نزدیک ۵۹۰ تومان درنظر گرفته می‌شود. به همین خاطر قیمت همستر که در بازار پیش‌از عرضه بین هشت تا ۱۸ سنت کشف شده، معادل چهار هزار و تقریبا ۷۰۰ تومان تا ۱۰ هزار و ۶۰۰ تومان محاسبه می‌شود.

منبع: فرارو

نظر شما