شناسهٔ خبر: 67274275 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: عصرخودرو | لینک خبر

تحویل بزرگترین سدان وارداتی کره‌ای

عصر خودرو- شرکت کوشاخودرو (واردکننده محصولات کیا در ایران) کیا K۵ را طی چند مرحله به مشتریان تحویل داده است و روند تحویل‌ این سدان وارداتی غیرچینی همچنان ادامه دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، پس از تحویل کیا سونت، سلتوس و همچنین K5 طی مراحل گذشته، شرکت کوشاخودرو در مرحله جدید تحویل خودروهای وارداتی ، کیاK5 را تحویل مشتریان داده است و طبق اعلام این شرکت، روند تحویل‌ها ادامه خواهد داشت.

قیمت تمام شده این خودرو برای مشتری 2 میلیارد و 467 میلیون تومان بوده است. کیا K5 عرضه شده در جدیدترین مرحله تحویل این خودرو از یک موتور 2 لیتری تنفس طبیعی با توان خروجی 150 اسب بخار قدرت و 196 نیوتن متر گشتاور بهره می‌برد و این بازده خروجی از طریق یک گیربکس 6 سرعته اتوماتیک به چرخ‌های جلو این سدان 4.9 متری منتقل می‌شود. این خودرو در دوره جدید واردات خودرو احتمالاً بزرگ‌ترین سدان وارداتی غیر چینی به بازار ایران است و همچنان صاحب این عنوان خواهد ماند.
این خودرو در محور جلو از سیستم تعلیق مک فرسون و در محور عقب از سیستم مولتی لینک بهره می‌برد و در کنار لاستیک‌های215/75R17  احتمالاً نوید یک سواری نسبتاً اسپرت را می‌دهد.
کیا K5 علاوه بر سیستم‌های ترمز ABS و EBD به سیستم‌های کنترل پایداری الکترونیکی(ESP)، سیستم کمکی حرکت در سربالایی(HAC)، اتوهلد و کروز کنترل اتوماتیک نیز مجهز شده است.
در لیست امکانات رفاهی این سدان جدید وارداتی کلاستر آنالوگ با طراحی اسپرت، مانیتور لمسی 9 اینچی مجهز به Android Auto و Car Play، سیستم تهویه دستی با تنظیم برقی، سنسور پارک، ترمز پارک برقی، دوربین 360، تعویض حالت رانندگی و دکمه‌های کنترل سیستم صوتی و کروز کنترل بر روی فرمان به چشم می‌خورد.

نظر شما