شناسهٔ خبر: 67239329 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت راه و شهرسازی | لینک خبر

پیام تبریک مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی به مناسبت فرا رسیدن دهه امامت و ولایت

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی با صدور پیامی فرا رسیدن دهه امامت و ولایت (عید قربان و عید غدیر خم)  را تبریک گفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان شمالی)، محمد مشتری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در پیامی فرا رسیدن دهه امامت و ولایت (عید قربان و عید غدیر خم)  را تبریک گفت. در متن پیام آمده است:

عید سعید قربان، عید تزکیه، ذبح نفس و تسلیم محض در برابر معبود یکتاست؛ این عید شکوفا شدن روح ایثار و نشان دادن میزان عشق و قرب به منبع لایزال الهی و تقواست.

به راستی در هر نفس که به قربانی کردن تعلقات دنیایی بپردازیم و از دلبستگی های ظاهری آن دل بکنیم و گامی در جهت رفع حاجات نیازمندان برداریم به یقین عیدی بزرگ در پیشگاه خداوند بی نیاز خلق کرده ایم.

همچنین عید غدیر، عید کمال دین، تجلی ولایت، رکن حیات معنوی انسان و خط مشی برای مسلمانان تا آخرین روز دنیاست.

واقعه غدیر خم عظمت اسلام را معنا داد و با تفکر عمیق عدالت خواهی سعادت بشری را به عینیت رساند و امید به هدایت الهی را در امامت تجسم بخشید.

اینجانب ضمن تبریک ایام دهه نورانی امامت و ولایت و اعیاد سعید قربان و غدیرخم، شادی سراسر معنوی و زندگی مملو از برکات بی کران را تحت توجهات ائمه اطهار(ع) برای ملت بزرگ ایران و مردم ولایتمدار استان خراسان شمالی از حضرت باری تعالی مسئلت دارم.

نظر شما