شناسهٔ خبر: 67336499 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

مدیر منطقه ۵ شهرداری اصفهان خبر داد

اجرای پروژه تعریض راستگرد بزرگراه صفه به بزرگراه شهید دستجردی

مدیر منطقه ۵ شهرداری اصفهان با اشاره به اجرای پروژه تعریض راستگرد بزرگراه صفه به بزرگراه شهید دستجردی گفت: این طرح در حال حاضر ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و با اعتباری بالغ‌بر دو میلیارد تومان در حال انجام است.

صاحب‌خبر -

حسین کارگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در تمام شهرها، تصادفات ترافیکی از عمده مشکلاتی است که ایمنی عمومی شهروندان را به خطر انداخته و علاوه‌بر خسارات جانی و مالی ناشی از آن، همواره یکی از عوارض ناگوار در حوزه رانندگی بوده و روان‌سازی جریان ترافیکی یکی از مهمترین روش‌های مؤثر در بهبود کیفیت تردد است.

وی افزود: هدف از اجرای طرح اصلاح هندسی معابر ساماندهی وضعیت عبور و مرور وسایل نقلیه و ارتقای ایمنی تردد عابران پیاده، تأمین رضایت و ایمنی شهروندان و کاهش مشکلات ترافیکی و تردد روان خودروها است.

مدیر منطقه ۵ شهرداری اصفهان با بیان اینکه به‌منظور ایمن‌سازی معابر، کاهش ترافیک و سهولت در تردد وسایل نقلیه و شهروندان، طرح تعریض راستگرد بزرگراه صفه به بزرگراه شهید دستجردی در دستور کار قرار گرفته است، تاکید کرد: این طرح در حال حاضر ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و با اعتباری بالغ‌بر دو میلیارد تومان در حال انجام است.

کارگر گفت: این اصلاح هندسی، شریان خروجی از بزرگراه شهید اقارب‌پرست و بار ترافیکی از سمت غرب این کلان‌شهر که از این مسیر به شهرهای جنوبی دسترسی دارند به‌طول ۳۰۰ متر و عرض ۳ متر در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه این طرح شامل تعریض مسیر گلوگاهی است، ادامه داد: این اقدام موجب افزایش سطح سرویس خروجی خودروها و تسهیل در تردد خواهد شد، همچنین موجب کاهش پس‌زدگی بار ترافیک در ساعات پیک می‌شود.

مدیر منطقه ۵ شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: سه‌راهی خیابان وحید به پل مارنان جنب فضای سبز سه‌راه نظر با اعتباری بالغ‌بر ۵۰۰ میلیون تومان ساماندهی و اصلاح شد.

کارگر با اشاره به تماس‌های شهروندان با سامانه ۱۳۷ در راستای گزارش ترافیک کوچه امامزاده محمد به دلیل پارک خودروها گفت: در این راستا اجرای جداکننده‌ها در میان کوچه و تفکیک کوچه به مسیر رفت و برگشت موجب رضایت شهروندان شد.

نظر شما