شناسهٔ خبر: 67238669 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

برخورد قاطع دستگاه قضایی با مخلان امنیت روانی مردم در انتخابات

رییس کل دادگستری استان از تشکیل شعب ویژه رسیدگی به جرایم و تخلفات انتخاباتی در شعب دادسرا و محاکم استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کردستان، حجت الاسلام حسینی در جلسه ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم و تخلفات انتخاباتی بر لزوم آشنایی دست اندرکاران انتخابات با مواد قانون انتخابات تاکید کرد.برخورد قاطع دستگاه قضایی با مخلان امنیت روانی مردم در انتخابات

وی افزود:شعب ویژه رسیدگی به جرایم و تخلفات انتخاباتی در دادگستری استان تشکیل شده و با این دسته از جرایم و تخلفات بصورت قاطع برخورد می‌شود.

رئیس کل دادگستری استان کردستان تصریح کرد: امنیت روانی مردم مورد تاکید دستگاه قضایی است و در این راستا باید فضای مجازی به صورت مستمر رصد و پایش شود.

حجت الاسلام حسینی تاکید کرد دادستان‌های حوزه‌های قضایی استان و ضابطین انتظامی با هنجارشکنان و مخلین امنیت روانی و افرادی که اقدام به تخریب کاندیدا‌ها و یا دستاورد‌های نظام می‌کنند بصورت قاطع برخورد نمایند.

رییس کل دادگستری استان همچنین بازرس کل استان را مکلف کرد تا ضمن نظارت دقیق و مستمر در ایام انتخابات با هر گونه استفاده از اموال دولتی و عمومی له یا علیه نامزد‌های انتخابات برخورد شود.

وی این را هم گفت که مدیران کل ادارات اجرایی، فرمانداران، روسای ادارات استان و شهرستان‌ها و ائمه جمعه و جماعات به هیچ وجه حق ورود به جریان انتخابات به نفع یا علیه کاندیدا‌ها را ندارند.

در این جلسه اعضای ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم و تخلفات انتخاباتی استان نیز به بیان گزارشی از اقدامات انجام شده پرداختند.

نظر شما