شناسهٔ خبر: 67212278 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

حرکت درست در انتخابات با کمک تبیین دقیق شاخص‌ها

تبیین دقیق شاخص‌ها و جریان‌ها میتواند به حرکت درست در مسیر انقلاب و انتخابات پیش رو کمک کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کردستان، استاندار کردستان در گردهمایی هیئت‌های اندیشه ورز استان با بیان این مطلب گفت: در این رابطه باید دلسوزان انقلاب و جریان‌های مردمی هوشیار باشند.

حرکت درست در انتخابات با کمک تبیین دقیق شاخص‌ها

زارعی کوشا با اشاره به فعالیت برخی رسانه‌ها برای تاثیر گذاری بر انتخابات افزود: اگر موضوعات مربوط به رویکرد‌ها و کارکرد‌های انتخابات، رئیس جمهور و نظام به درستی تبیین نشود دچار اشتباه خواهیم شد.

وی با اشاره به سرآمد بودن کشورمان در منطقه گفت: این مهم به دلیل دیپلماسی قوی و نگاه انقلابی وزرات خارجه در دولت سیزدهم است.

استاندار کردستان به امنیت حاکم در کشورمان نیز اشاره کرد و گفت: برای انتخاب شخص رئیس جمهور با توجه به رخداد‌های ادوار گذشته باید تصمیم گیری درستی صورت گیرد.

زارعی کوشا وظیفه بزرگ امروز را مشارکت حداکثری در انتخابات عنوان کرد و گفت: جریان انقلابی، بسیج و مردم باید در کنار هم بوده و این بار نیز حماسه‌ای بزرگ در ۸ تیر خلق کنند.

وی تاکید کرد ما باید دستاورد‌های رئیس جمهور شهید و فرهنگ مدیریت را برای مردم تببین کنیم.

استاندار کردستان با اشاره به رشد اقتصادی کشور در دولت آقای رئیسی و کاهش نرخ تورم گفت: باید شاخص‌های کارآمدی و کفایت شهید جمهور در جامعه تبیین شود چراکه ادامه این مسیر و مراقبت از آن می‌تواند برای کشور موثر باشد.

 در این گردهمایی فعالان سیاسی به تشریح برنامه‌های خود برای دعوت و حضور حداکثری مردم در انتخابات ۸ تیر پرداختند .

نظر شما