شناسهٔ خبر: 67161260 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

معرفی اماکن مجاز تبلیغات انتخاباتی ریاست جمهوری در سنندج

به گفته رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج ۱۰ نقطه برای تبلیغات مجاز انتخاباتی کاندیدا‌های چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در سنندج تعیین شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کردستان، مهدی زندیه امروز در جمع خبرنگاران با دعوت از مردم فرهنگی سنندج برای مشارکت حداکثری در انتخابات هشتم تیرماه امسال اظهار کرد: شهرداری‌ها موظف هستند همزمان با آغاز تبلیغات نقاطی را برای تبلیغات محیطی نامزد‌ها در سطح شهر در نظر بگیرند.معرفی اماکن مجاز تبلیغات انتخاباتی ریاست جمهوری در سنندج
وی افزود: برهمین اساس و با هدف رعایت عدالت و فراهم کردن مکان مناسب برای معرفی کاندیداها، سازمان سیما، منظر و فضای شبز شهری شهرداری سنندج با تعیین ۱۰ نقطه در سطح شهر امکان مناسب تبلیغات محیطی را فراهم کرده است.
رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج اضافه کرد: جلوگیری از آشفتگی بصری، حفظ زیبایی سیما و منظر سطح شهر و همچنین نظم‌بخشی به تبلیغات نامزد‌های انتخاباتی از اهداف تعیین این نقاط برای تبلیغات است.
وی با بیان اینکه کاندیدا‌ها نباید در مکان دیگری نسبت به تبلیغات اقدام کنند، گفت: میدان انقلاب و خیابان فردوسی در منطقه یک، پارک محمدی، چهاراه گلشن و میدان بسیج در منطقه ۲، خیابان پاسداران، میدان ازادی و سه راه ادب در منطقه سه و میدان قانع و میدان جهاد در منطقه چهار نقاط تعیین شده جهت تبلیغات کاندیدا‌های انتخابات ریاست جمهوری در سطح شهر سنندج است.
زندیه با تاکید بر رعایت قوانین انتخابات و همچنین عدم استفاده از تبلیغات غیرمجاز توسط کاندیدا‌های انتخاباتی، از کاندیدا‌ها و هواداران‌شان تقاضامندیم از دیوارنویسی و چسباندن پوستر برجداره معابر اصلی سطح شهر خودداری کنند.
چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هشتم تیرماه امسال برگزار می‌شود.

نظر شما