شناسهٔ خبر: 67238098 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

استاندار مازندران تاکید کرد

مازندران تشنه سرمایه‌گذاری

نوشهر - ایرنا - یوسف نوری استاندار مازندران روز سه شنبه در حاشیه پاسخگویی به فعالان اقتصادی غرب مازندران - دفتراستانداری (نوشهر) در گفت و گو با خبرنگاران گفت : این استان با توجه به ظرفیت های بالا برای فعالیت در همه بخش ها نیازمند سرمایه گذران با توان مالی بالا را دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، استاندار مازندران در سفر یک روزه به غرب استان صبح امروز با حضور در گلزار شهدا و قرائت فاتحه برای سه شهید خوشنام دفاع مقدس به دیدار خانواده شهید فرهود جوادی رفت.
بازدید از پروژه تعریض و چهارخطه کردن محور کلاردشت- مرزن آباد، بررسی مشکلات واحدهای پرورش ماهیان، بازدید از واحدهای تولیدی، صنعتی و صنایع دستی از دیگر برنامه های تعریف شده این مقام عالی دولت در این خطه غربی استان بود.

طبق آمار ارائه شده از دفتر استانداری غرب مازندران - نوشهر در این نشست که دست کم ۲۵ نفر از تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی حضور داشتند، بیشترین موضوع درخواست آنان، دریافت وام های بانکی کم بهره، مسائل اداری در حوزه صنایع گردشگری، تقاضای حمایت برای جبران خسارت های سیل اخیر و دریافت مجوز برای کسب و کارهای زیر بخش های کشاورزی بوده که استاندار مازندران دستورات لازم برای رسیدگی به این درخواست ها صادر کرد.

غرب مازندران ۲۱ شهر، هزار و ۱۵۰ روستا و هفت شهرستان و افزون بر یک میلیون فر جمعیت دارد. نور. نوشهر، چالوس، کلاردشت، عباس آباد، تنکابن و رامسر در غرب مازندران واقع شدند.

نظر شما