شناسهٔ خبر: 67387049 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

فرمانده سپاه آستارا:

تلاش برای مشارکت حداکثری و انتخاب فرد اصلح، وظیفه امروز سپاه است

آستارا - ایرنا - فرمانده سپاه پاسداران شهرستان آستارا گفت: با توجه به موقعیت مهم و حساس کشور پس از شهادت آیت‌الله رئیسی، تلاش برای جلب مشارکت حداکثری و انتخاب نامزد اصلح، وظیفه امروز سپاه و بسیج است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، سرهنگ پاسدار بهزاد قنبری عصر روز چهارشنبه در نشست «جهاد تبیین» فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج سپاه شهرستان آستارا افزود: مهمترین مساله جاری کشور انتخابات ریاست جمهوری است که با توجه به شهادت رئیس جمهور و در پی آن بروز ثمراتی همچون ایجاد همدلی و برادری در سطح جامعه، وظیفه سپاه حفظ این شرایط و تلاش برای جلب مشارکت حداکثری و همچنین کمک به انتخاب نامزد اصلح توسط مردم است.

وی در عین حال با اشاره به خلاف قانون و شرع بودن طرفداری از شخص خاص افزود: ما باید از طریق «جهاد تبیین» شاخصه‌های فرد اصلح و انقلابی را ارائه دهیم تا قدرت تشخیص مردم بالا برود و از بیان مصادیق دوری کنیم.

فرمانده سپاه آستارا با تاکید بر بیانات مقام معظم رهبری در روز عید غدیر خم بیان کرد: فرمایشات امام خامنه‌ای مد ظله العالی در روز غدیر بهترین محتوا برای ارائه شاخص ها و جهاد تبیین است که باید همگی در راستای آن حرکت کنیم.

سرهنگ قنبری تصریح کرد: با توجه به شرایط منطقه‌ای و جهانی ایران و تلاش دشمن برای ناامید کردن مردم از نظام اسلامی، باید برای ترغیب همگان به حضور گسترده در پای صندوق های رای تلاش کنیم و اعضای شوراها و دهیاران نیز در این خصوص رسالت بزرگی دارند.

وی تاکید کرد: دشمن بعد از نقض تعهدات بین‌المللی خود به ایران فشار اقتصادی وارد می‌کند، اما ملت بزرگ ما همواره در برابر این توطئه‌ها ایستاده و مقاومت پای ارزش‌های انقلاب اسلامی، مایه افتخار ماست.

چهاردهمین انتخابات ریاست‌جمهوری برای انتخاب نهمین رئیس‌جمهور ایران اسلامی جمعه هشتم تیر ۱۴۰۳ در سراسر کشور برگزار می‌شود.

شهرستان بندری آستارا با جمعیت حدود ۹۵ هزار نفر در ۱۷۳ کیلومتری رشت مرکز استان گیلان قرار دارد.

نظر شما