شناسهٔ خبر: 67237810 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

تعیین ۱۳۵ شعبه اخذ رای در شهرستان شهرکرد برای انتخابات ریاست جمهوری

زهرا صفری

فرماندار شهرکرد گفت: مجموعا ۱۳۵ شعبه اخذ رای برای انتخابات ریاست جمهوری که شامل  ۱۰۶ شعبه بخش مرکزی و ۲۹ شعبه بخش لاران در سطح شهرستان شهرکرد در نظر گرفته شد که تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی دیگر اندیشیده شده است.

صاحب‌خبر -

بهادر عبدالغنی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: براساس هماهنگی‌های انجام شده پس از صدور دستور انتخابات ریاست جمهوری بلافاصله جلسه هیات‌های اجرایی انتخابات تشکیل شد.

وی افزود: براساس وظایف و قانون انتخابات ریاست جمهوری در جلسات هیات اجرایی به منظور تعیین شعب که مجموعا ۱۳۵ شعبه که شامل  ۱۰۶ شعبه بخش مرکزی و ۲۹ شعبه بخش لاران بوده بررسی‌ها انجام شد، در مجموع عوامل اجرایی که در محل شعب اخذ رای حضور دارند شامل ۱۵ تا ۲۰ نفر است.

عبدالغنی گفت: کمیته‌های شهرستانی تشکیل و همه موارد مورد نیاز در روز انتخابات تعیین شده است.

فرماندار شهرکرد خاطرنشان کرد: با تمهیدات و شرایطی که در نظر گرفته شده در چارچوب ماده ۲۱ قانون انتخابات، همکاری دستگاه‌های دخیل در امر انتخابات مطلوب ارزیابی شده اما مجددا بر همکاری لازم تاکیدات صورت گرفت، به طوری‌که با تمهیدات اندیشیده شده هشتم تیرماه شاهد یک انتخابات پرشور و باشکوه خواهیم بود که قطعا با مشارکت حداکثری مردم یک روز سرنوشت‌ساز دیگری رقم می‌خورد.

انتهای پیام

نظر شما