شناسهٔ خبر: 67234801 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: انصاف نیوز | لینک خبر

آقای خداداد خان عزیزی، آن چه حراج شد، آبرویت بود!

صاحب‌خبر -

پس از رفتار خداداد عزیزی روی آنتن زنده، انتقادها از او بالا گرفته است.

برترین‌ها: پس از رفتار خداداد عزیزی روی آنتن زنده، انتقادها از او بالا گرفته است. عزیزی فوتبالیست سابق تیم ملی، در برنامه‌ی یورو ۲۰۲۴ شبکه‌ی ورزش پس از خواندن یک کامنت انتقادی از سوی رسول مجیدی مجری برنامه درباره‌ی که ظاهرن به‌کم‌تر حرف زدن اشکان دژاگه دیگر کارشناس برنامه و بیش‌تر حرف زدن عزیزی و جواد خیابانی مجری دیگر برنامه اشاره کرده است، واکنش‌های تندی از خود نشان می‌دهد و می‌گوید خودش «این بازی‌ها» را بلد است و هدف سازندگان برنامه از خواندن این کامنت را زیر سوال می‌برد و از «ضایع کردن» دیگران صحبت می‌کند که بلد است اما این کار را انجام نمی‌دهد. عزیزی پس از این بحث، با وجود روی خوش خیابانی، اعلام می‌کند که حاضر نیست به‌پرسش او پاسخ دهد. او پیش از این هم در بحثی درباره‌ی صعود تیم ملی ایتالیا از گروه‌اش باز به‌بحث با خیابانی پرداخته بود و از «کارشناس» بودن خودش گفته بود.

این رفتار عزیزی، باعث گسترده شدن انتقادها به‌او در فضای مجازی شده است که این رفتار و اخلاق را زیر سوال می‌برند.

پیج اینستاگرامی تی‌وی‌بان طی یادداشتی درباره این ویدئو نوشت: خداداد عزیزی یکی از کارشناسان ویژه‌برنامه «یورو ۲۴» شبکه ورزش است که به همراه اشکان دژاگه متن و حاشیه مسابقات جام ملت‌های اروپا را بررسی می‌کند. رسول مجیدی و جواد خیابانی هم مجری هستند.

یک‌شنبه شب، مجیدی اشاره کرد مخاطبان پرسیده‌اند چرا اجازه صحبت به دژاگه نمی‌دهید. عزیزی و خیابانی قول دادند سکوت کنند. کمی بعد عزیزی مدعی شد کامنتی از سوی مردم نیامده و همزان با کوبیدن گوشی خود بر میز تاکید کرد: «من خودم این بازی‌ها را بلدم پسر خوب، تو خیلی سن و سالت کم است!» در ادامه با گوشی خود ور رفت و بر اساس صدای شنیده شده و اشاره مجری، مشغول بازی همستر شد!

انتخاب عزیزی از ابتدا اشتباه بود. سال پیش و همزمان با مسابقات جام ملت‌های آسیا، او و خیابانی، قاب شبکه ورزش را تبدیل به صحنه‌ای برای خودنمایی کردند. آن‌قدر برای هم خط و نشان کشیدند که داد رسانه‌ها و مخاطبان درآمد. 

هیه‌کننده «یورو ۲۴» باید خیابانی و عزیزی را توجیه می‌کرد و می‌گفت میدان بیشتری به اشکان دژاگه بدهند. شاید هم گفته است اما چون این دو حراف هستند، افاقه نکرده. وقتی کارشناسی ارزنده و صاحب‌تجربه، پیشنهاد شبکه ورزش را پذیرفته، چه نیاز به عزیزی؟ این طوری ظرفیت دژاگه هم سوخت نمی‌شد. هنوز هم دیر نشده و باید به همکاری با عزیزی پایان داد.

تصمیم داشتیم در باب پرگویی عزیزی و خیابانی مطلبی بنویسیم که ویدئوی مذکور منتشر شد و «آفتاب آمد دلیل آفتاب». ویژه‌برنامه یورو با حضور این دو نفر، تبدیل به محصولی حوصله‌بر شده. حتما نکته‌ای مفید در لابلای صحبت‌ها یافت می‌شود اما آیا کسی اعصاب دنبال کردن خطابه‌های مطول آن‌ها را دارد؟

چرا عزیزی قاعده بازی را نمی‌پذیرد؟ چرا تاب یک انتقاد ساده از سوی مردم را ندارد؟ چرا حرمت مخاطبان را نگه نداشت و تا آخر برنامه مثل بچه‌ها لج کرد؟! چرا ادبیاتی زشت و توهین‌آمیز درباره مجری به‌کار برد؟ مجیدی جزو مجریان موفق شبکه ورزش است که اتفاقا در این سال‌ها دنبال خودنمایی و شهرت به هر قیمتی نبوده.

آقای خداداد خان عزیزی، آن چه حراج شد، آبرویت بود! آقای خداداد خان عزیزی، آن چه حراج شد، آبرویت بود!

امیر، یکی از کاربران توئیتر نیز در واکنش به این ماجرا نوشت: صداوسیمای فشل، تهی از محتوای ارزشی ، فرصت‌سوز، مورد غضب مردم، جهل پراکن، تخریبگرِ فرهنگ و اعصاب خوردکن را چقدر نقد کنیم و کسی گوش شنوا نداشته باشد؟؟ چرا باید به افرادی که لایق نیستند صبح تا شب آنتن بدهید؟؟؟ ‎خداداد عزیزی مشت نمونه‌ی خروار از این نهاد مخرب است

دایی ناسر هم نوشت: موضع من به خداداد مشخصه. ولی این یکی از بهترین برخوردهایی بود که با رسول مجیدی روی آنتن شد. باید بفهمه که این مسخره بازی‌ها و خودبانمک پنداری رو توی خودش القا کنه و واسه خودش نگه داره. باید چند بار بهش نقد کنن تا بفهمه؟ اینجا اسمش رو هم سرچ می‌کنه و منتقدان رو بلاک می‌کنه

نظر شما