شناسهٔ خبر: 66343546 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: انصاف نیوز | لینک خبر

کنایه‌ی عجیب جواد خیابانی به فردوسی‌پور

صاحب‌خبر -

کنایه‌ی عجیب جواد خیابانی به فردوسی‌پور خبرساز شده است.

این گزارشگر فوتبال می‌گوید صداوسیما خانه‌ی دوم او نیست بلکه برای او خانه‌ی واقعی است. جمله‌ای که به نظر می‌آید کنایه‌ به گفته‌های عادل فردوسی‌پور است.

آقای فردوسی‌پور چه در زمان فعالیت در صداوسیما و چه پس از اخراج از شبکه‌ی سه سیما و تعطیلی نود سازمان صداوسیما را خانه‌ی دوم خود می‌دانست و می‌گفت: فرزند رسانه ملی است.

وبسایت خبرورزشی اظهارات آقای خیابانی را منتشر کرده که در پی می‌آید:

جواد خیابانی، مجری و گزارشگر تلویزیون که پیش‌تر گفته بود قصدش برای بازنشستگی جدی است در تازه‌ترین اظهارنظرش عنوان کرد: خیلی‌ها برایشان سوال پیش آمده که چرا من رفتم و برگشتم. من اصلا نرفتم که برگردم؛ من گفتم که در حال فکر کردن به بازنشستگی هستم! بازنشستگی حق هر کارمندی است و همه می‌خواهند بازنشسته شوند.

مجری تلویزیون در ادامه اظهار داشت: به‌هرحال حرف‌ها و گلایه‌هایی وجود داشت که بیان کردم. سازمان خانه من است و من این را قبلا هم گفته‌ام؛ حتی نمی‌خواهم بگویم اینجا خانه دوم من است، بلکه حکم خانه واقعی من را دارد.

گزارشگر فوتبال ایران در پایان گفت: من دلم نمی‌خواست که با تلخی صداوسیما را ترک کنم. من هرچیزی که دارم از سازمان صداوسیما دارم؛ نه قهر کرده بودم و نه رفته بودم و فقط در حال استراحت و مطالعه بودم.

انتهای پیام

نظر شما