شناسهٔ خبر: 67232834 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: نامه‌نیوز | لینک خبر

در شهرداری تهران به دنبال مدیر پروری جوانان بودیم

در شهرداری تهران برای شهرداران ناحیه‌ها افرادی را انتخاب می‌کردیم که زیر ۳۴ سال سن داشته باشد تا بتوانیم مدیر پروری کنیم.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

محمدجواد شوشتری قائم مقام ستاد محمدباقر قالیباف نامزد انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری عصر دوشنبه - ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ - در مراسم افتتاح ستاد مرکزی جوانان قالیباف با بیان اینکه دکتر قالیباف در طول دوران شهرداری بیش از ۷۸۰ نفر از فرزندان شهدا را به استخدام رسمی شهرداری درآورد؛ چراکه رسیدگی به وضعیت ایثارگران را وظیفه خود می‌دانیم، اظهار کرد: ما در شهرداری تهران در راستای توجه به جوانان و توانمند سازی آنها، موسسه شهریاران جوان را در شهرداری تهران راه انداختم و بسیاری از مدیرانی که امروز در کشور مدیر هستند، می‌گویند که ما کار را از این مجموعه یاد گرفتیم.

وی تاکید کرد: ما در شهرداری تهران برای شهرداران ناحیه‌ها افرادی را انتخاب می‌کردیم که زیر ۳۴ سال سن داشته باشد تا بتوانیم مدیر پروری کنیم.

قائم مقام ستاد محمدباقر قالیباف اظهار کرد: ما در شهرداری تهران هیچ پروژه‌ای را نداشتیم که بیش از ۲ سال طول کشیده باشد؛ حتی پروژه‌های اتوبان امام علی(ع)، تونل نیایش و اتوبان صدر ما طی ۲ سال انجام دادیم و مبنای کار ما در شهرداری تهران اجرای ۲ ساله پروژه‌ها بود.

نظر شما