شناسهٔ خبر: 67282101 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

رئیس رسانه ملی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

۹۲ درصد مردم از مناظرات راضی بودند/ کارشناسان با رویکردهای مختلف انتخاب میشوند

دکتر جبلی گفت بر اساس برآوردهای اولیه استقبال خوبی از نحوه برگزاری مناظرات شده و بالای ۹۲ درصد مردم از برگزاری و اجرای مناظره راضی بودند.

صاحب‌خبر -

دکتر جبلی رئیس سازمان صدا و سیما در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان درباره نحوه انتخاب سوالات و کارشناس‌ها بیان کرد: انتخاب سوالات مناظرات با مشور نخبگان یا مدیران ارشدی که تجربه اجرایی و یا صاحب نظر در حوزه خود هستند انتخا ب میشوند که در مناظره اول شاهد همین امر بودیم.

وی ادامه داد: در میزگرد‌ها هم کارشناسان افراد وزین دانشگاهی یا شناخته شده‌ای هستند که در حوزه خودشان با تجربه و شناخته شده هستند البته این ملاحظه را در نظر گرفتیم که در میزگرد‌ها طیف متنوعی از رویکرد‌ها را داشته باشیم و از زوایای مختلف سوالات انتخاب شود.

جبلی افزود: بر اساس برآورد اولیه استقبال خوبی از نحوه مناظرات داشتیم و بالای ۹۲ درصد مردم از برگزاری و اجرای مناظره راضی بودند. کلیت مناظره‌های دیگر هم به همین صورت است مگر اصلاحات ریزی را شاهد باشیم.

<div id="video-display-embed-code_19461707"><script type="text/JavaScript" src="https://www.yjc.ir/fa/news/play/embed/8760545/19461707?width=400&height=300"></script></div>

برچسب‌ها:

نظر شما