شناسهٔ خبر: 67222140 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: نامه‌نیوز | لینک خبر

۶صندوق رأی در روسیه پیش‌بینی شد +نشانی

سفارت ایران در مسکو اعلام کرد: ۶ صندوق برای اخذ رأی هموطنان ایرانی در روسیه پیش‌بینی شده است و آنان می‌توانند روز جمعه هشتم تیرماه در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری شرکت کنند.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش مشرق، این سفارتخانه از همه هموطنان واجد شرایط دعوت می‌شود با شرکت در این انتخابات و با مشارکت ارزشمند خود، در انتخاب رئیس جمهور جدید و سرنوشت کشور سهیم باشند.

بنا بر اطلاعیه منتشره، سفارت و سرکنسولگری های جمهوری اسلامی ایران در مسکو، آستراخان و کازان جهت اخذ آرای هموطنان عزیز در فدراسیون روسیه صندوق های (ثابت و سیار) اخذ رأی را در شهرهای زیر مستقر خواهند کرد:

الف) شهرهای واقع در حوزه سفارت مسکو (صندوق‌ ثابت):

۱. مسکو؛ مدرسه پیام امام خمینی (ره) به نشانی لنینسکی پراسپکت، خیابان نواتروف شماره ۱۱ (صندوق ثابت)

۲. سن‌پترزبورگ؛ دفتر همکاری‌های بین الملل انجمن دوستی ایران و روسیه: به نشانی لیتی نی پراسیکت، شماره ۶۰ طبقه دوم (صندوق ثابت)

ب) شهرهای واقع در حوزه سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران آستراخان (صندوق ثابت و سیار):

۱. آستراخان در محل سرکنسولگری (صندوق ثابت )

۲. بنادر دریایی آستراخان (صندوق سیار )

ج) شهرهای واقع در حوزه سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران_کازان(صندوق‌های ثابت و سیار):

۱.شهر کازان در محل سرکنسول گری(صندوق ثابت)

۲. شهر چپاکساری (صندوق سیار)

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هشتم تیر ماه سال جاری برگزار خواهد شد. دارا بودن تابعیت جمهوری اسلامی ایران و داشتن ۱۸ سال تمام (متولدین پیش از تاریخ ۰۸/۰۴ /۱۳۸۵) از جمله شرایط شرکت کنندگان در انتخابات برای رای دادن است.

واجدان شرایط باید برای شرکت در انتخابات، شناسنامه و کارت ملی خود را به همراه داشته باشند، اما ایرانیان خارج از کشور در صورت همراه نداشتن شناسنامه و کارت ملی می‌توانند با ارائه گذرنامه معتبر ایرانی در انتخابات شرکت کنند.

 

نظر شما