شناسهٔ خبر: 67232638 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

اقدام خودجوش کارکنان بهزیستی نیشابور در آستانه انتخابات 

کارکنان بهزیستی نیشابور با راه اندازی طرح «دستخط حضور» بر مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری و تداوم راه شهید جمهور تاکید کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، رئیس اداره بهزیستی نیشابور گفت: دستخط حضور نام طرح ارزشمندی است که کارکنان این اداره در آستانه انتخابات در آن مشارکت کردند. 
علی صدر افزود: در این طرح، کارکنان اداره بهزیستی نیشابور ضمن میثاق با آرمان‌ های انقلاب و امام راحل (ره) و اعلام حضور پرشور در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری از سایر شهروندان دعوت کردند با شرکت در انتخابات، قدردانی خود را از زحمات و تلاش‌ های رئیس جمهور شهید اعلام کنند.

 

اقدام خودجوش کارکنان بهزیستی نیشابور در آستانه انتخابات  اقدام خودجوش کارکنان بهزیستی نیشابور در آستانه انتخابات  اقدام خودجوش کارکنان بهزیستی نیشابور در آستانه انتخابات  اقدام خودجوش کارکنان بهزیستی نیشابور در آستانه انتخابات  اقدام خودجوش کارکنان بهزیستی نیشابور در آستانه انتخابات  اقدام خودجوش کارکنان بهزیستی نیشابور در آستانه انتخابات  اقدام خودجوش کارکنان بهزیستی نیشابور در آستانه انتخابات  اقدام خودجوش کارکنان بهزیستی نیشابور در آستانه انتخابات  اقدام خودجوش کارکنان بهزیستی نیشابور در آستانه انتخابات  اقدام خودجوش کارکنان بهزیستی نیشابور در آستانه انتخابات  اقدام خودجوش کارکنان بهزیستی نیشابور در آستانه انتخابات 

نظر شما