شناسهٔ خبر: 67182994 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

رویداد هم آفرینی دعوت ۲ با معرفی آثار برگزیده پایان یافت

رویداد هم آفرینی دعوت ۲ با محوریت تولید آثار درباره شاخصه‌های خدمت در دولت شهید آیت‌الله رئیسی با معرففی ۹ اثر برگزیده در کارخانه نوآوری مشهد پایان یافت.

صاحب‌خبر -

رویداد هم آفرینی دعوت ۲ با معرفی آثار برگزیده پایان یافت

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، مسئول فضای مجازی بسیج خراسان رضوی در مراسم اختتامیه  این رویداد با اشاره به تولیدات صورت گرفته در رویداد هم آفرینی دعوت گفت: تولیدات خوب و با کیفیتی از سوی تیم‌های شرکت کننده صورت گرفته است و ما سعی می‌کنیم بستر برگزاری چنین رویداد‌هایی را فراهم کنیم.

عبدالله امینی فرافزود: در مذاکره‌ای که با استانداری داشتیم تلاش می‌شود در یک هفته مانده به انتخابات قرارگاه مرکز تولید محتوا راه اندازی شود و افراد شرکت کننده در رویداد، در این قرارگاه نیز به تولید محتوا بپردازند.

وی با اشاره به برگزیده گان رویداد هم آفرینی دعوت ۲ گفت: آثار ۴۰ تیم شرکت کننده در سه رشته موشن گرافی، پوستر و ویدئو کلیپ مورد داوری قرار گرفت که از این میان ۹ تیم در نهایت انتخاب شدند.

مسئول فضای مجازی بسیج خراسان رضوی افزود: تیم‌های هنریستا، کوثر۲، شهید موحدنیا، ریحانه۱،   قاف، عزم، میثم، خدام الرضا (ع) و ندای حمزه به عنوان تیم‌های برگزیده انتخاب شدند که به ترتیب در مقام‌های اول تا نهم قرار گرفتند.


نظر شما