شناسهٔ خبر: 67231738 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: همشهری آنلاین | لینک خبر

یک خانم مجری یورو ۲۰۲۴ شد + عکس

تازگی، طراوت و جوانی در این برنامه کاملا مشهود است برعکس برنامه‌های تلویزیون که همچنان کسانی در حال اجرا هستند که بیش از ۱۰ یا ۱۵ سال است همین کار را انجام می‌دهند.

صاحب‌خبر -

به گزارش همشهری آنلاین، به نقل از عصر ایران، از روز شروع مسابقات جام ملت‌های اروپا «یورو 2024» پلتفرم آپارات اسپرت یک اقدام جالب توجه انجام داده و یکی از مجری‌های برنامه ویژه این مسابقات خانم است.

مریم ماهور که سابقه اجرا در برنامه‌های تلویزیونی مانند «حالا خورشید»، «ترانه باران» و «روز خوش» را در کارنامه دارد، مجری خانم این ویژه برنامه ورزشی است.

مریم ماهور در سریال «مگه تموم عمر چند تا بهاره؟» ساخته سروش صحت بازی هم کرده است و یکی دیگر از اتفاقاتی که باعث شد او شناخته شود این بود که در فصل اول برنامه «صداتو» برنده 200 میلیونی مسابقه بود.

حال که در یک برنامه ورزشی به عنوان مجری آمده است بعد از اجرای چند برنامه انصافا باید گفت که: اجرای او در یک برنامه ورزشی ویژه فوتبالی روان و بی تکلف است، راحت حرف می‌زند و نظرات خودش را هم می‌گوید، نکته مهم این است که او اعتماد به نفس لازم برای اجرای چنینی برنامه‌ای را دارد که بیشتر عادت کرده‌ایم آن را با مجریان مرد ببینیم.

یک خانم مجری یورو ۲۰۲۴ شد + عکس

البته کاملا مشهود است که مدام چشمش به اطراف دوربین است و حواسش جمع به اینکه از پشت صحنه یا اتاق فرمان چه نکاتی را به او می‌گویند.

همکار و مجری دیگر برنامه هم جوان دیگری است به اسم «نوید استادرحیمی» که از چهره‌های شناخته ‌شده ورزشی در فضای مجازی است و به‌ عنوان مجری-کارشناس اجرای این ویژه برنامه را با مریم ماهور برعهده دارند.

در همین چند قسمت که از برنامه پخش شده است تازگی، طراوت و جوانی در این برنامه کاملا مشهود است برعکس برنامه‌های تلویزیون که همچنان کسانی در حال اجرا هستند که بیش از 10 یا 15 سال است همین کار را انجام می‌دهند.

تنها نقدی بسیار کوچکی که شاید بتوان به این برنامه گرفت این است که کارگردان تلویزیونی آن هنوز یک کمی به سمت پخش تصویرهای نمای نزدیک از مجری مرد تمایل بیشتری دارد و اگر از ابتدا تا اخر برنامه را ببینیم احساس می‌کنم سهم مجری مرد در این زمینه بیشتر از مجری خانم است.

جدای از پلتفرم آپارات اسپرت و سازندگان این برنامه که شجاعانه چنین اقدامی را عملی کرده‌اند، باید از ساترا (سازمان تنظیم مقررات رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر) هم تقدیر کرد که که نهادی زیرمجموعه صداوسیما است و مجوز تولید و پخش چنین برنامه‌ای را صادر کرده است.

امیدوارم که این رویه همچنان ادامه یابد و بستر بیشتری برای حضور خانم‌های در عرصه‌های مختلف رسانه فراهم آید که جای آنها در این عرصه‌ها واقعا خالی است.

نظر شما