شناسهٔ خبر: 67280986 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

شمارش معکوس برای انتشار بیانیه مهم باشگاه استقلال در مورد نکونام/ صید جدید آبی‌ها در بازار نقل و انتقالات؛ پای محبی در میان است!

یکی از هدف‌های اصلی استقلالی‌ها در بازار نقل‌وانتقالات تابستانه، جذب محمدمهدی محبی است.

صاحب‌خبر -

مسئولان باشگاه استقلال در روزهای اخیر تلاش‌شان بر این بوده تا بتوانند مجوز ادامه فعالیت جواد نکونام را دریافت کنند اما آخرین خبرها حکایت از آن دارد که تلاش‌های انجام شده برای کسب مجوز این سرمربی جوان و موفق بی‌سرانجام بوده است. با توجه به این شرایط، به نظر می‌آید که همکاری استقلال و نکونام خیلی زود به نقطه پایان کار خود رسیده و احتمالاً برای تعیین‌تکلیف نهایی بیانیه‌ای هم از سوی باشگاه استقلال پیرامون وضعیت کادرفنی کنونی و انتخاب سرمربی جدید که گفته می‌شود خارجی هم خواهد بود، صادر می‌شود.

مدیران هلدینگ خلیج‌فارس که مالکیت باشگاه استقلال را برعهده دارند، با تشکیل کمیته ورزش، امورات این باشگاه را پیش می‌برند و در حالی در روزهای اخیر موضوع همکاری یا عدم همکاری با جواد نکونام در صدر اخبار بوده که اعضای این کمیته به صورت چراغ خاموش مشغول رصد ستاره‌های موجود در بازار نقل‌وانتقالات تابستانه بوده‌اند. در این میان گفته می‌شود که یکی از ستاره‌های مدنظر آبی‌ها که مذاکرات اولیه هم با مدیر برنامه‌های او انجام شده، محمدمهدی محبی است.

موثرترین بازیکن مس زیر ذره‌بین آبی‌ها

ستاره ۲۴ ساله مس رفسنجان که در پست دفاع چپ و البته وینگر چپ در فصل اخیر برای نارنجی‌پوشان به میدان رفته، بهترین و البته موثرترین بازیکن مس در لیگ بیست‌وسوم بوده و آمار جالب‌توجهی را از خود به جای گذاشته است؛ به‌طوری‌که او توانست ۳ بار در قامت گلزن در ترکیب نارنجی‌پوشان بدرخشد و ۵ پاس گل هم در کارنامه محمدمهدی محبی دیده می‌شود تا روی ۸ گل از ۳۲ گل این فصل مس تاثیرگذاری مستقیم داشته و ۲۵ درصد گل‌های نارنجی‌پوشان در لیگ بیست‌وسوم با درخشش او به‌ثبت رسیده باشد.

استقلالی‌ها به دنبال خرید عامل حذف از جام حذفی!

محبی نه‌تنها در لیگ برتر در ترکیب مس رفسنجان درخشیده، بلکه در جام حذفی هم جزو ستاره‌های کلیدی و تاثیرگذار این تیم بوده است. ستاره ۲۴ ساله نارنجی‌پوشان اولین گل مس در فصل جاری جام حذفی را وارد دروازه استقلال تهران کرد و در مرحله یک‌چهارم نهایی هم موفق شد گل پیروزی‌بخش مس برابر تراکتور را در تبریز به‌ثمر برساند تا نقش پررنگی در مسیر رسیدن نارنجی‌پوشان به فینال جام حذفی داشته باشد و حالا او در سودای آن است تا در مسابقه فینال هم برابر سپاهان بدرخشد و فصل خود را به رویایی‌ترین شکل ممکن، با کسب عنوان قهرمانی در جام حذفی به پایان ببرد.

مذاکرات نهایی بعد از فینال جام حذفی

استقلالی‌ها چشم‌انتظار آن هستند تا رسماً پرونده فصل ۰۳-۱۴۰۲ بسته شود و فعالیت نقل‌وانتقالاتی خود را آغاز کنند. در حالی‌که آینده کاری منتظر محمد، هافبک کنونی مس رفسنجان که از استقلال به صورت قرضی جدا شده و در جمع نارنجی‌پوشان کار خود را دنبال می‌کند، نامشخص است، آبی‌ها به دنبال یک خرید جدید از مس هستند و رایزنی‌های اولیه با محمدمهدی محبی انجام شده و قرار است بعد از فینال جام حذفی، مذاکرات به شکل جدی‌تری دنبال شود. با توجه به این شرایط، باید دید آیا محمدمهدی محبی که یکی از چهره‌های ویژه و شاخص فوتبال ایران در فصل اخیر بود، راهی تیم استقلال خواهد شد یا مسیر دیگری در پیش‌روی این ستاره ۲۴ ساله قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: خبر تلخ برای هواداران استقلال؛ قرارداد یامگا با آبی‌ها فسخ می‌شود!

نظر شما