شناسهٔ خبر: 67230379 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

انتخابات موضوعی ملی، فرا قومی و فرا مذهبی 

انتخابات پر شور در حفظ استقلال، امنیت و زمینه سازی برای رشد و آبادانی کشور بسیار موثر است.

صاحب‌خبر -

انتخابات موضوعی ملی، فرا قومی و فرا مذهبی 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان در مراسم نماز عید سعید قربان، گفت: هر زمان حضور پر شور مردم را در عرصه‌های دفاع از اسلام، انقلاب و انتخابات داشتیم دل‌های دوستان انقلاب در داخل و خارج کشور گرم و و دشمنان داخلی و خارجی نا امید شدند.
آیت الله محامی با بیان اینکه، ما برای حضور پر شور در انتخابات حجت‌های موجه داریم و حجت موجه ما کلام امامین انقلاب است، افزود:حجت دیگر ما حساسیت دشمنان است که در تلاشند تا در دل مردم تردید ایجاد کنند و مانع حضور آنها در انتخابات شوند.
خطیب نماز عید شعید قربان زاهدان، تأکید کرد: دو قطبی سازی بین اقوام و مذاهب به مصلحت جامعه و حتی مصلحت همان قوم و مذهب نیست از این جهت که ممکن است گاهی برخی در لباس خیرخواهی شعار دفاع از یک قوم و مذهب را بدهند.
آیت الله محامی خاطرنشان کرد: باید در انتخابات حضوری پر شور و انتخابی اصلح داشته باشیم و کسی را انتخاب کنیم که سرباز ولایت، اخلاق مدار، مردمی، خدمتگذار و خستگی ناپذیر باشد و خود را بالاتر از مردم نداند و از خدمتگذاری به مردم بدون هیچ منتی لذت ببرد و بتواند منویات رهبر معظم انقلاب را به منصه ظهور برساند و جامع عمل بپوشاند.

نظر شما