شناسهٔ خبر: 67229388 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: رسا | لینک خبر

نماینده ولی فقیه در لرستان:

شرکت در انتخابات یک عبادت اجتماعی است

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی گفت: شرکت در انتخابات یک عبادت اجتماعی است و این حضور پایه‌های نظام اسلامی را مستحکم می‌کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، امروز در خطبه های نماز عید قربان در مصلی الغدیر خرم‌آباد با تبریک عید قربان گفت: عید قربان عید بندگی است.

نماینده ولی فقیه در لرستان افزود: عید قربان روز پیروزی حضرت ابراهیم(ع) است که مأمور می‌شود در راه خدا فرزند خود را ذبح و از آزمون الهی سربلند شد.

وی با اشاره به اینکه عمر انسان همراه با آزمون و سختی است و باید در این مسیر مبارزه کرد تا موفق و پیروز باشد، بیان کرد: تا روز عید غدیر در لرستان برنامه‌های متنوعی برگزار و انتظار می‌رود عموم مردم در آن شرکت کنند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با اشاره به اینکه گروه‌های تروریستی، تکفیری و معاندین تلاش می‌کنند مردم در انتخابات شرکت نکنند، اظهارداشت: حضور مردم در پای صندوق های رای پایه‌های نظام اسلامی را مستحکم می‌کند.

امام جمعه خرم‌آباد بر ضرورت حضور مردم پای صندوق های رای تاکید کرد و گفت: شرکت در انتخابات و دهن کجی به دشمنان جمهوری اسلامی به رئیس‌جمهور منتخب این فرصت را می دهد که از ظرفیت های داخلی استفاده کند و موجب پیشرفت و توسعه کشور شود.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی شرکت در انتخابات یک عبادت اجتماعی خواند و گفت: این مهم موجب اصلاح امور مسلمین می‌شود و مردم بار دیگر بخوبی نقش آفرینی خواهند کرد.

نظر شما