شناسهٔ خبر: 67228890 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

مشارکت حداکثری در انتخابات سپری محکم در برابر بدخواهان نظام است

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد گفت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری امنیت و اقتدارآفرین و سپری محکم در برابر بدخواهان نظام است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی در خطبه های نماز عید قربان در مصلی الغدیر خرم‌آباد اظهار کرد: گروه‌های تروریستی ، تکفیری و معاندین تلاش می‌کنند مردم در انتخابات شرکت نکنند اما حضور مردم در پای صندوق های رای پایه های نظام اسلامی را مستحکم می‌کند.

 

وی افزود: شرکت در انتخابات و دهن کجی به دشمنان جمهوری اسلامی به رییس‌جمهور منتخب این فرصت را می دهد که از ظرفیت های داخلی استفاده کند و موجب پیشرفت و توسعه کشور شود.

 

خطیب نماز عید قربان خرم‌آباد اظهار داشت: شرکت در انتخابات یک عبادت اجتماعی و بایستی به آن توجه کرد، چراکه موجب اصلاح امور مسلمین می‌شود و مردم بار دیگر بخوبی نقش آفرینی خواهند کرد.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین شاهرخی با اشاره به عید قربان گفت: این عید روز پیروزی حضرت ابراهیم علیه السلام است که مأمور می‌شود در راه خدا فرزند خود را ذبح و از آزمون الهی سربلند شد.

 

وی اضافه کرد: عمر انسان همراه با آزمون و سختی است و باید در این مسیر مبارزه کرد تا موفق و پیروز باشد، بنابراین تا روز عید غدیر در لرستان برنامه‌های متنوعی برگزار و انتظار می‌رود عموم مردم در آن شرکت کنند.

 

خطیب نماز عید قربان خرم‌آباد ادامه داد: روز چهارشنبه هفته جاری سالگرد روحانی پارسا و پرهیزکار حجت الاسلام والمسلمین سید شکرالله طاهری است و ایشان برهمه ما حق معلمی دارد و بزرگداشت ایشان برگزار می‌شود.

نظر شما