شناسهٔ خبر: 67226361 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: آفتاب | لینک خبر

قیمت هر کیلو گوشت دام زنده در عید قربان اعلام شد

خبرگزاری تسنیم

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار با بیان اینکه ۱۵ هزار دام زنده در ۱۵ جایگاه ثابت و موقت تا ساعت ۱۴ ظهر امروز عرضه می‌شود، گفت: هر کیلو گوشت دام زنده ۳۳۰ هزار تا ۳۳۵ هزار تومان عرضه می‌شود.

صاحب‌خبر -
آفتاب‌‌نیوز :

 مهدی بختیاری‌زاده صبح امروز در جمع خبرنگاران در تشریح روند عرضه گوشت دام زنده ویژه روز عید قربان اظهار کرد: از صبح روز گذشته ۱۵ جایگاه عرضه گوشت دام زنده فعالیت خود را آغاز کردند، از این تعداد در جایگاه عرضه گوشت دام زنده در سطح شهر تهران ۳ جایگاه به صورت ثابت و مستمر فعالیت می‌کند و ۱۲ جایگاه موقت نیز ویژه روز عرفه و عید سعید قربان در سطح شهر فعالیت خواهند کرد.

وی افزود: امروز همزمان با روز عید قربان نیز تمامی جایگاه‌ها از ساعت ۴ صبح فعالیت خود را آغاز کردند و سطح تمامی جایگاه‌ها قیمت عرضه هر کیلو گوشت دام زنده بین ۳۳۰ تا ۳۳۵ هزار تومان است.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران ادامه داد: خوشبختانه امسال با همکاری سازمان امور عشایر دام‌های با کیفیت عشایر و روستاییان در سطح جایگاه‌ها عرضه می‌شود. در تمامی جایگاه‌ها دام نر جوان عرضه می‌شود و خوشبختانه در آغازین ساعات بامداد امروز شاهد استقبال خوبی از سوی شهروندان بودیم به شکلی که در برخی از جایگاه‌ها نیمی از دام‌ها از روز گذشته تا صبح امروز به فروش رفته است.

وی تاکید کرد: ۱۵ هزار رأس دام برای عرضه در مراکز وارد شده است که حدود یک‌سوم از این میزان در روز عرفه به فروش رفته و پیش‌بینی می‌کنیم دو سوم باقیمانده نیز امروز به فروش برود. به میزان لازم دام وارد مراکز شده و کمبودی نداریم، اما اگر در ساعات آینده کمبودی احساس شود با همکاری سازمان امور عشایر از دپوی موجود برای ورود دام زنده به مراکز شهرداری تهران استفاده خواهیم کرد.

بختیاری‌زاده گفت: در تمامی جایگاه‌های عرضه گوشت دام زنده همکاران و ناظران ما حضور دارند که اگر شهروندان مشکلی در زمینه قیمت و یا ترازو داشته باشند می‌توانند به این همکاران مراجعه کنند، لذا اگر شهروندان شکایتی را اعلام کنند در مراکز عرضه گوشت گام زنده شهرداری تهران در لحظه پیگیری‌ها انجام خواهد شد.

نظر شما