شناسهٔ خبر: 67225313 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تابناک | لینک خبر

حمایت یک نماینده اصلاح طلب از قالیباف

نماینده انزلی در مجلس گفت: آقای محمد باقر قالیباف از سالم‌ترین و پاکدست ترین مدیران ایران اسلامی است.

صاحب‌خبر -

نظر یک نماینده مجلس درباره قالیباف

به گزارش تابناک به نقل از مهر، احمد دنیامالی شامگاه یکشنبه در آئین افتتاح ستاد مرکزی دکتر محمدباقر قالیباف در رشت اظهار کرد: ۴ دوره حساس عمر زندگی ام را با دکتر قالیباف سپری کردم و خاطرات خیلی خوبی با این مرد بزرگ دارم.

نماینده مردم انزلی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به برخی بداخلاقی‌ها علیه دکتر قالیباف اضافه کرد: برخی تاخت و تازها و بداخلاقی‌ها علیه دکتر قالیباف در فضای مجازی متأثر کننده است.

دنیامالی، دکتر قالیباف را فردی مهربان و دارای اخلاق حسنه برشمرد و بیان کرد: دکتر محمدباقر قالیباف از سالم‌ترین و پاکدست ترین مدیران ایران اسلامی است.

به گفته وی، دکتر قالیباف فردی ساده زیست و اهل تقوا بوده و اهل تجمل گرایی نیست.

این عضو مجمع نمایندگان گیلان با بیان اینکه سکان مدیریت کشور باید به دست افرادی سپرده شود که نیاز به آزمون و خطا نداشته باشد، گفت: وجود آقای قالیباف در ریاست جمهوری منجر به امیدآفرینی می‌شود.

دنیامالی با اشاره به توانمندی‌های دکتر قالیباف در حل مساله بیان کرد: قدرت توان حل مساله و چالش در شرایط‌های بحرانی از ویژگی‌های آقای قالیباف است‌.

وی با اشاره به خدمات گسترده دکتر قالیباف در دوره‌های مختلف افزود: کارها و خدمات دکتر قالیباف مورد غفلت رسانه‌ای قرار گرفته است.

نظر شما