شناسهٔ خبر: 67225135 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

مورد عجیب دو ستاره رئال در جام ملت‌های اروپا

ناچو و کارواخال، دو کاپیتان رئال، با سابقه 6 قهرمانی چمپیونزلیگ، شنبه برای اولین بار در مسابقات یورو برای اسپانیا به میدان رفتند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، اسپانیا شنبه در اولین بازی خود در جام ملت‌های اروپا که در آلمان برگزار می‌شود، کرواسی را شکست داد. در این بازی، دو مدافع رئال، ناچو و کارواخال، به عنوان شروع کننده به میدان رفتند و کارواخال گل سوم لاروخا را نیز زد.

این یک مسابقه ویژه برای هر دو بود زیرا اولین حضور آنها در مسابقات قهرمانی اروپا محسوب می‌شد. آنها پیش از این هرگز یک دقیقه هم در مسابقات یورو بازی نکرده بودند. علاوه بر این، ناچو با 34 سال و 149 روز، سومین بازیکن مسنی است که برای اولین بار برای اسپانیا در مسابقات یورو بازی کرده است.

2044363

کارواخال می.توانست زودتر به ویژه در سال 2016 اولین بازی خود را انجام دهد، اما مصدومیت در فینال لیگ قهرمانان اروپا با رئال مادرید او را از جام ملت‌های اروپا کنار گذاشت. در سال 2014 در جام جهانی برزیل، در جام جهانی 2018 و در یورو 2020 نیز مصدومیت مانعی برای کارواخال شد، تا اینکه در جام جهانی 2022 و یورو 2024 طلسم شکست.

ناچو به نوبه خود حضوری نامتناوب در ترکیب تیم ملی داشته است. او در جام جهانی 2018 روسیه بازی کرد اما تا دیروز مقابل کرواسی در آلمان هرگز در مسابقات یورو این کار را انجام نداده بود.

نظر شما