شناسهٔ خبر: 67222105 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

راه اندازی پویش هر خانواده یک موکب در قالب برگزاری رویداد فرهنگی

دبیر ستاد مردمی میهمانی کیلومتری غدیر به راه اندازی پویش «هر خانواده یک موکب» در قالب برگزاری رویداد فرهنگی اشاره کرد و گفت: خانواده‌ها و گروه‌های مردمی می‌توانند اقدام به راه اندازی غرفه‌های متنوع در مهمانی کیلومتری غدیر کنند .

صاحب‌خبر -

محمد ضیایی دبیر ستاد مردمی میهمانی کیلومتری غدیر گفت : این برنامه به صورت کاملا مردمی برگزار می‌شود و پیش بینی می‌کنیم ۱۰ هزار نفر در آن حضور پیدا کنند.

وی اضافه کرد : در سال گذشته این مراسم در بلوار تاق بستان شهر کرمانشاه برگزار شد، اما امسال مکان آن را در راستای سهولت مردم تغییر دادیم و از مسجد آیت الله بروجردی تا خیابان مدرس برگزار می‌شود و اختتامیه و آیین پایانی نیز در چهار راه مدرس برگزار خواهد شد.

دبیر ستاد مردمی میهمانی کیلومتری غدیر به راه اندازی پویش «هر خانواده یک موکب» در قالب برگزاری این رویداد فرهنگی اشاره کرد و گفت: در طول مسیر برگزاری مراسم که حدود ۲ کیلومتر می‌شود خانواده‌ها و گروه‌های مردمی می‌توانند اقدام به راه اندازی غرفه‌های متنوع کنند.

ضیایی با بیان اینکه پیش بینی ما برپایی ۲۰۰ غرفه است که تاکنون ۸۰ غرفه ثبت نام و اعلام آمادگی کرده اند، افزود: در این غرفه‌ها برنامه‌های فرهنگی متنوعی شامل خطاطی، نقاشی، غرفه کودک و نوجوان، حجاب و عفاف، سرود، بازی و سایر برنامه‌های جنبی و فرهنگی و هنری همچنین نورافشانی و آتش بازی در نظر گرفته شده است.

به گفته وی بخش‌هایی از این برنامه نیز به صورت زنده از شبکه استانی زاگرس صدا و سیما و شبکه‌های ملی نیز پخش می‌شود.

دبیر ستاد مردمی میهمانی کیلومتری غدیر در ادامه سخنانش از علاقمندان به راه اندازی غرفه در این برنامه فرهنگی خواست عدد ۱۱۰ را به سرشماره ۵۰۰۰۴۰۰۱۰۲۴۴۳۴ ارسال کنند و از این طریق آمادگی خود را برای ایجاد غرفه به ما اعلام کنند.

ضیایی با بیان اینکه امسال این برنامه در شهر کرمانشاه برگزار می‌شود، گفت: مقدمات برگزاری این برنامه را در شهرستان‌های استان در سال آینده فراهم کرده ایم.

وی از همکاری و مساعدت حجت الاسلام والمسلمین غفوری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه و استاندار از این برنامه قدردانی کرد و گفت: امیدواریم با مشارکت گسترده مردم شاهد برگزاری مراسم جشن و شادی با حضور پرشکوه در روز غدیر باشیم.

دبیر ستاد مردمی میهمانی کیلومتری غدیر به اتخاذ تدابیر لازم برای تردد و توقف خودرو‌ها اشاره کرد و گفت: رایزنی لازم با پلیس راهور و دیگر دستگاه‌های مرتبط انجام شده و از مردم هم می‌خواهیم برای ایجاد انضباط ترافیکی همکاری لازم را با دست اندرکاران برنامه داشته باشند .

نظر شما