شناسهٔ خبر: 67220618 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی | لینک خبر

در جلسه هیئت اندیشه‌ورز کانون بسیج هنرمندان تاکید شد؛

حمایت از هنرمندان به منظور گسترش هنر آیینی

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ملارد؛ دومین جلسه هیئت اندیشه‌ورز کانون بسیج هنرمندان شهرستان ملارد در سال ۱۴۰۳ به ریاست عباس زورمند جانشین سپاه شهرستان ملارد در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ملارد برگزار شد.

در این جلسه مجیدرضا مافی مدیر کانون بسیج هنرمندان شهرستان ملارد، برخی مشکلات و مسائل روز جامعه و هنرمندان را مطرح کرد و خواستار حمایت‌های بیش از پیش مسئولان جهت برگزاری اعیاد غدیر و قربان شدند.

در ادامه عباس زورمند جانشین سپاه شهرستان ملارد ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع هنرمندان گفت: این جلسه در راستای شناسایی مسائل و مشکلات هنرمندان و رفع آنها برگزار شده است و مقرر شد تا در زمان مناسب ظرفیت‌های شهرستان بررسی شود.

جانشین سپاه شهرستان ملارد در ادامه به نقش هنرمندان در گسترش هنر آیینی و استعدادیابی و جذب هنرمندان نوظهور اشاره کرد و افزود: این انقلاب بهای خون شهدا است و هنرمندان در هر سنگری چون شهید اهل قلم مرتضی آوینی فرمانده این جنگ نرم هستند و دشمنان انقلاب را با رهبری حضرت آقا نابود خواهند کرد.

در پایان هر کدام از اعضاء هیئت اندیشه‌ورز کانون بسیج هنرمندان به ارائه نظرات و پیشنهادات خود در خصوص اجرای برنامه های فرهنگی هنری پرداختند.

نظر شما