شناسهٔ خبر: 67220261 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

«انتخابات» رزمایش بزرگ سیاسی است - اکونیوز

اقتصاد ایران: تایباد- امام جمعه تایباد گفت: انتخابات تراز انقلاب اسلامی، انتخاباتی بوده که نامزدها با برنامه وارد و مردم اصلح را انتخاب می‌کنند و این یک رزمایش بزرگ سیاسی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسین ملکی پیش از ظهر یکشنبه در نشست گروه‌های مرجع و اقشار تأثیرگذار شهرستان تایباد که به همت فرماندهی انتظامی شهرستان تایباد برگزار شد، تا انسان تمرین مالکیت بر نفس نداشته باشد، آن زمان نمی‌تواند به مقام نزدیکی به خداوند برسد، ابراهیم (ع) قهرمان توحید و ایثار، اوج ایمان را به نمایش گذاشت.

امام جمعه شهرستان تایباد افزود: مساله انتخاب ریاست جمهوری اهمیت بسیاری برای کشور دارد زیرا سرنوشت کشور برای ۴ سال به آن گره خورده است و در این عرصه عقل باید میدان‌داری کند تا در انتخاب گرفتار احساسات نشوند.

ریشه مشکلات تمام جوامع اسلامی دوری از اصل جهاد و تقوا است

وی گفت: اگر تحقیق کنیم ریشه تمام مشکلات جوامع اسلامی دوری از دو اصل جهاد و تقوا است، غالب کشورهای اسلامی سرگرم خود هستند و تنها کشوری که در مقابل امپریالیسم نهضت اسلامی ایران است.

ملکی بیان کرد: یکی از مصادیق زیبای جهاد، جهاد تبیین است، جهاد تبیین یعنی حق را بیان کنیم تا دشمن از عناصر ساده لوح سیاسی، فرهنگی برای ضربه به تفکر الهی استفاده نکند.

امام جمعه شهرستان تایباد ادامه داد: شهید رئیسی کشور را با خزانه خالی تحویل گرفت و تحولاتی ایجاد کرد که در کشور بی سابقه بود، این مدیریت طراز انقلاب اسلامی است، دشمن تمام سعی خود را می‌کند در انتخابات پیش رو این مسیر ادامه پیدا نکند.

وی انتخابات را رزمایش بزرگ سیاسی نامید و گفت: اگر نامزدی به خاطر حب ریاست خود را بر مردم تحمیل کند و با هر روشی انتخاب شود، یک‌قتل عام سیاسی روی داده است، چرا که انتخاب غیر طراز کشور را به عقب باز می‌گرداند.

ملکی اضافه کرد: انتخابات طراز انقلاب اسلامی، انتخاباتی است که با برنامه نامزدها وارد می‌شوند و مردم اصلح را انتخاب می‌کنند.

با حضور ولی فقیه کشور مسیر خود را بدون درنگ ادامه می‌دهد

در ادامه این مراسم سرهنگ امیر امیراحمدی، فرمانده انتظامی شهرستان تایباد نیز اظهار کرد: یکی از الطاف خداوند بر کشور ما، وجود ولی فقیه است، در شرایطی که کشور رئیس جمهور ندارد و دشمن افکار پلیدی در ذهن خود می‌پروراند، اما با حضور ولی فقیه کشور در مسیر خود بدون لحظه‌ای درنگ حرکت می‌کند.

همچنین مولوی جاویدپور، از علمای شهرستان تایباد نیز گفت: اهمیت حضور در پای صندوق رأی در بین مردم به هر دلیلی از بین رفته است، اما با همدلی می‌توان مردم را قانع کرد تا حماسه جدید خلق کنند.

نظر شما