شناسهٔ خبر: 67218648 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: قدس آنلاین | لینک خبر

خدمات ویژه اتوبوسرانی مشهد برای زائرین حرم رضوی در روز عرفه و عید قربان

مدیر روابط عمومی سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد گفت: خدمات صلواتی در خطوط منتهی به حرم مطهر رضوی در روز عرفه و عید سعید قربان انجام می‌شود که این خدمات شامل افزایش ناوگان و ارائه سرویس‌های ویژه از پایانه‌های مختلف شهر به مقصد حرم مطهر است.

صاحب‌خبر -

به گزارش قدس خراسان، عباس اتحادی با اشاره به فرارسیدن روز عرفه و عید سعید قربان، اظهار کرد: برنامه‌ریزی‌ها برای تسهیل در تشرف زائرین و مجاورین به حرم مطهر رضوی در این ایام انجام شده است.

وی ادامه داد: در همین راستا امروز یکشنبه، ۲۷ خردادماه، برابر مصوبه شورای اسلامی شهر مشهد و دستور شهردار، خدمات ما در خطوط  منتهی و عبوری از حرم مطهر رضوی که شامل خطوط ۸۰۰، ۸۰۱، ۸۰۲، ۸۳۰، ۸۳۱، ۱۲، ۵۰، ۶۲، ۸۲، ۸۶ و ۲۱۰ است، از ساعت ۱۴ تا پایان ساعت سرویس‌دهی به صورت صلواتی، ارائه خواهد شد. همچنین فردا همزمان با عید سعید قربان نیز بنابر مصوبه شورای اسلامی شهر مشهد، خطوط عبوری و منتهی به حرم مطهر رضوی، برابر شماره خطوط عنوان شده به صورت صلواتی انجام خواهد گرفت.

مدیر روابط عمومی سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد مقدس با اشاره به تقویت ناوگان خطوط حرم مطهر رضوی از صبح امروز، خاطرنشان کرد: سرویس‌دهی برگشت پس از اتمام مراسم پرفیض دعای عرفه و اتمام نماز عید قربان، از ۶ پایانه موقت در اطراف حرم مطهر رضوی شامل روگذر شیرازی، میدان شهدا و خیابان شهید هاشمی‌نژاد، میدان بیت‌المقدس، خیابان شهید اندرزگو، روگذر طبرسی و خیابان شهید نواب صفوی در مسیر برگشت انجام خواهد شد.

اتحادی افزود: برای روز دوشنبه نیز به منظور حضور مردم در حرم مطهر رضوی جهت شرکت در نماز عید سعید قربان، خدمات ما از پایانه‌های وکیل‌آباد، امام رضا(ع)، امامیه، طبرسی، شهید بسک‌آبادی و زکریا به سمت حرم مطهر از ساعت ۴:۳۰ دقیقه بامداد آغاز خواهد شد.

نظر شما