شناسهٔ خبر: 67391226 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه:

اولویت دستگاه قضایی استان جلوگیری از تعطیلی واحدهای تولیدی است

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه در ششمین روز از هفته قوه قضائیه با حضور در شهرک صنعتی بیستون و برگزاری نشست اقتصاد مقاومتی در خانه صنعت، معدن، تجارت ضمن بازدید از چهار واحد تولیدی و تأکید بر حمایت از بخش تولید، دستور رسیدگی و حل مشکلات قضایی آن‌ها را صادر کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، شهرام کرمی صبح امروز _پنجشنبه هفتم تیر _ در نشست اقتصاد مقاومتی دادگستری که در محل شهرک صنعتی بیستون برگزار شد ضمن تبریک هفته قوه قضائیه و گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی و شهید رئیسی، اظهار کرد: مقام معظم رهبری نقش اقتصاد را در رونق کشور بسیار مهم می‌دانند و تأکید ایشان بر حوزه اقتصاد و بخش تولید نشان می‌دهد که به موضوع تولید، توان و ظرفیت کشور برای افزایش، رونق و گسترش تولید بسیار امیدوار هستند.

وی افزود: دستگاه قضائی استان از مدیران شجاع و کارآمد برای تحقق شعار سال به منظور حمایت از تولید، ایجاد اشتغال و بهبود معیشت مردم حمایت قاطع می‌کند.

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه با تأکید بر حمایت جدی دستگاه قضائی از واحدهای تولیدی استان، خاطرنشان کرد: اولویت ما این است که در چارچوب قانون و تا جایی که ممکن است هیچ واحد تولیدی تعطیل نشود.

کرمی با اشاره بر ضرورت رونق چرخه تولید، تصریح کرد: دستگاه قضائی استان در این موضوع با قدرت و جدیت به وظیفه خود عمل می‌کند و تمام تلاش و پیگیری خود را برای حمایت از تولید، رفع موانع واحدهای تولیدی و حفظ اشتغال نیروی کار به کار خواهد گرفت.

وی با اشاره به ورشکستگی و مشکلات بعضی از واحدهای تولیدی، اضافه کرد: ضرورت دارد فعالیت‌های اقتصادی با مشورت و پشتوانه قضائی و حقوقی انجام شود؛ بنابراین در صورت لزوم، اداره تصفیه امور ورشکستگی دادگستری استان به این مسائل رسیدگی خواهد کرد.

در پایان با اهدای لوح سپاس و هدایایی از سوی خانه صنعت معدن و تجارت، از رئیس کل دادگستری استان به عنوان مدیر برتر ملی قوه قضائیه و نیکزاد عباسی قائم‌مقام ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان به عنوان قاضی نمونه تجلیل به عمل آمد.

در این نشست تعدادی از مسئولان و فعالان اقتصادی گزارشی از وضعیت صنایع و معادن استان را ارائه کردند و مشکلات و دغدغه‌های موجود در این حوزه را با رئیس کل دادگستری و معاونان وی در میان گذاشتند.

در ادامه برنامه‌های روز ششم از هفته قوه قضائیه، رئیس کل دادگستری و هیئت همراه ضمن بازدید از چهار واحد تولیدی واقع در شهرک‌های صنعتی بیستون و فرامان، دستور رسیدگی و حل مشکلات قضائی آن‌ها را صادر کردند.

واحدهای تولیدی کاشی بیستون، نیرو پلاستیک کامبادن، کاویان بتن غرب و آگرین ذوب غرب از جمله واحدهایی بود که از آن‌ها سرکشی شد.

نظر شما