شناسهٔ خبر: 67391262 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

بر اساس تصمیم شورای عالی مسکن؛

واحدهای نهضت ملی مسکن استان تهران افتتاح می‌شود

تهران- تعداد ۶۶ هزار و ۷۹۱ واحد نهضت ملی مسکن بر اساس تصمیم شورای عالی مسکن افتتاح می‌شود، که واحدهای مسکونی استان تهران نیز جزو این افتتاحیه ها است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس برگزاری هجدهمین جلسه شورای عالی مسکن که به صورت ویدئو کنفرانسی با ریاست محمد مخبر، سرپرست ریاست جمهوری و حضور علیرضا فخاری استاندار تهران، میر محمد غراوی، معاون هماهنگی امور عمرانی، مرادی مدیر کل دفتر فنی، امور عمرانی و حمل و نقل و ترافیک و محمد صائبی، مدیر کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری تهران برگزار شد مقرر شد ۶۶ هزار و ۷۹۱ واحد مسکونی افتتاح و بیش از ۵۰ هزار قطعه زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن واگذار شود.

لازم به ذکر است که در این جلسه سقف اجاره بها مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد وزارت راه و شهرسازی در کنار ساخت و ساز و اجرای طرح نهضت ملی مسکن برای تنظیم بازار اجاره، تعیین سقف اجاره بها را در برنامه قرار دهد تا با این کار هم حقوق مستأجران و هم موجران رعایت شود.

گفتنی است که قانون ساماندهی بازار زمین، مسکن و اجاره بها حدود یک ماه گذشته به تصویب رسید که بر اساس ماده ۷ این قانون، دولت مکلف شده تا در استان‌هایی که تورم بالای ۳۰ درصد است، نرخ رشد اجاره بها را تعیین کند.

نظر شما