شناسهٔ خبر: 67217342 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

۲ معاون وزیر بهداشت از مرکز آموزشی شهید جمشیدیان طرقبه - شاندیز بازدید کردند

مشهد- ایرنا- معاونان بهداشت و آموزشی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از روند اجرای برنامه آموزش دانشجویان پزشکی در مرکز منتخب آموزشی خدمات جامع سلامت شهید جمشیدیان شبکه بهداشت و درمان شهرستان طرقبه - شاندیز بازدید کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا از دانشگاه علوم پزشکی مشهد، دکتر حسین فرشیدی روز یکشنبه در این بازدید، ضمن ارزیابی روند اجرای برنامه های آموزشی این مرکز منتخب، بر اهمیت آموزش دانشجویان پزشکی در سطوح محیطی برای آشنایی با چالش های نظام سلامت در بخش بهداشت و پیشگیری از بیماریها تاکید کرد.

وی چالش‌ها و مشکلات حوزه بهداشت در بعد ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به جمعیت تحت پوشش را بررسی‌ و افزایش تعداد مراقبان سلامت برای پوشش بهتر بسته های خدمتی به گروه‌های سنی مختلف را ضروری دانست.

۲ معاون وزیر بهداشت از مرکز آموزشی شهید جمشیدیان طرقبه - شاندیز بازدید کردند

معاون آموزشی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز در این بازدید گفت: اجرای برنامه آموزش دانشجویان پزشکی در عرصه‌های محیطی کمک شایانی به ایجاد نگرش سلامت محور در دانشجویان پزشکی خواهد کرد که ثمرات آن در حوزه پیشگیری از بیماری ها و آموزش به بیماران در آینده بسیار با اهمیت و ارزشمند خواهد بود.

دکتر ابوالضل باقری فرد افزود: آموزشی شدن مراکز خدمات جامع سلامت گامی مهم در مسیر توسعه خدمات سلامت و تقویت ارتباط دانشجویان با جامعه و ارائه خدمات بهداشتی - درمانی براساس اولویت‌ها و متناسب با نیازهای سلامتی جامعه است.

به گزارش ایرنا، در بازدید از مرکز منتخب آموزشی شهید جمشیدیان طرقبه - شاندیز، معاون بیمه سلامت کشور، معاون بهداشت و معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد نیز حضور داشتند.

نظر شما