شناسهٔ خبر: 67376053 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مدیرکل ثبت احوال استان زنجان

ادارات و دفاتر پیشخوان ثبت احوال زنجان در روز انتخابات دایر است

زنجان - ایرنا - مدیرکل ثبت احوال استان زنجان گفت: ادارات و دفاتر پیشخوان ثبت احوال در سراسر استان از زمان آغاز رای گیری در روز هشتم تیرماه تا پایان انتخابات برای پاسخگویی به مراجعه کنندگان دایر است.

صاحب‌خبر -

مهدی ژاله چیان روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به آمادگی ادارات ثبت احوال این استان در روز انتخابات، افزود: ثبت احوال به عنوان یکی از دستگاه‌های حاکمیتی از ابتدای اعلام زمان برگزاری زود هنگام چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تاکنون آماده باش بوده است.

وی اضافه کرد:ادارات و دفاتر پیشخوان زیر مجموعه ثبت احوال استان در روز انتخابات برای فراهم کردن شرایط حداکثری حضور مردم در پای صندوق های رای، فعال هستند و این آمادگی را دارند که اگر مدارک هویتی کسی مشکلی دارد بتواند در همان روز برطرف و در انتخابات شرکت کند.

ژاله چیان افزود: افرادی که شناسنامه آنها نیاز به تعویض دارد در این فرصت باقی مانده به دفاتر پیشخوان مراجعه و هرچه سریع‌تر برای ثبت‌نام و تعویض شناسنامه خود اقدام کنند.

وی به هم استانی ها توصیه کرد: کارهای خود را به روزهای پایانی و نزدیک به انتخابات موکول نکنند.

مدیرکل ثبت احوال استان زنجان همراه داشتن شناسنامه عکس دار و شماره ملی یا کارت هوشمند ملی را در روز انتخابات ضروری عنوان کرد و یادآور شد: نزدیک به ۱۰ هزار کارت هوشمند ملی در دفاتر پیشخوان آماده تحویل است.

وی یادآوری کرد: متقاضیانی که پیامک صدور و تحویل کارت را دریافت کرده اند با توجه به پیش رو بودن انتخابات ریاست جمهوی برای دریافت کارت خود اقدام کنند.

این مسوول خاطر نشان کرد: افرادی که به هر دلیل پیامک دریافت نکرده اند می توانند با تلفن همراه خود و وارد کردن کد دستوری ۴*۶۰۹۰#* یا با مراجعه به سایت ncr.ir از وضعیت کارت هوشمند خود مطلع شوند.

هم اکنون ۲۱ دفتر پیشخوان خدمات دولت در استان زنجان فعال است.

نظر شما