شناسهٔ خبر: 67215562 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

برگزاری ویژه برنامه شادمانه غدیر در شهر یزد

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد از برگزاری ویژه برنامه شادمانه غدیر به مناسبت ایام دهه امامت و ولایت در محلی به وسعت ۲۰ هزار مترمربع در یزد خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، مصطفی زارع‌زاده در نشستی با موضوع اطلاع‌رسانی و تبیین برنامه‌های دهه امامت و ولایت در جمع اصحاب رسانه یزد، گفت: بیش از ۱۱۰ عنوان برنامه برای دهه امامت و ولایت در سطح شهر یزد در نظر گرفته شده، اما تعداد برنامه‌ها بسیار زیاد است.وی ادامه داد: با تدابیری که اندیشیده شد و همیاری و همکاری مسئولان استان ویژه برنامه غدیر با عنوان شادمانه غدیر از ۳۱ خردادماه تا ۵ تیرماه، در محل پردیس فرهنگی (ترمینال قدیم) و با برپایی غرفه‌های متعدد و برپایی جشن بزرگ غدیر برگزار می‌شود.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی اجتماعی شهرداری یزد افزود: در قالب ویژه برنامه غدیر در محل ترمینال قدیم یزد، ۱۰ هزار مترمربع برای برپایی غرفه‌ها، ۱۰ هزار متر مربع برای برپایی جشن با ظرفیت بیش از ۴ هزار نفر در نظر گرفته شده و ۱۵ هزار مترمربع برای پارکینگ زیرسازی شده است.وی عنوان کرد: برپایی غرفه‌هایی شامل هنر‌های تجسمی و خوشنویسی، طراحی زنده، روایت غدیر، استقرار خانه کتاب، بوم هنری غدیر، پویش خان غدیر، بیان ابعاد مختلف شخصیت‌های امام علی (ع)، غرفه کودک، غرفه خادمیاران رضوی و انجام پذیرایی و ارایه مشاوره از جمله برنامه‌های شادمانه غدیر است.

زارع‌زاده اضافه کرد: برپایی غرفه انتقال خون و نذر خون، غرفه پایش سلامت، غرفه‌های ویژه کمیته امداد در حوزه ایتام و محسنین، غرفه میثاق با امام زمان، غرفه‌ای برای کمک به کودکان سرطانی، فرهنگ‌سازی اطعام غدیر، غرفه‌های جوانی جمعیت و غرفه نجوم در قرآن و نهج‌البلاغه از دیگر برنامه‌های شادمانه غدیر است.وی عنوان کرد: بازی‌های بومی محلی، همایش رشته‌های ورزشی، دعوت از هنرمندان استانی و کشوری، پویش‌های سرود‌های مختلف، غرفه سنت‌ها و آئین‌های در حال فراموشی، نمایشگاه غدیر، عرضه آثار هنرمندان و اختصاص عواید فروش این آثار برای کمک به کودکان و نیازمندان، غرفه آداب و رسوم یزدی‌ها از دیگر برنامه‌های ویژه شادمانه غدیر است.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی اجتماعی شهرداری یزد اضافه کرد: همانند سال گذشته برگزاری پنج جشن بزرگ منطقه‌ای در سطح شهر یزد، برگزاری جشن‌ها در محلات و حمایت از آنها، برپایی ایستگاه‌های صلواتی و... از دیگر برنامه‌های دهه امامت و ولایت در یزد است.

<div id="video-display-embed-code_11229456"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4261240/11229456?width=600&height=350"></script></div>

نظر شما