شناسهٔ خبر: 67232981 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری به همت هنرمندان مهریزی در عید غدیر

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مهریز: برای روز عید غدیر اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری در میهمانی ۱/۵ کیلومتری غدیر تدارک دیده شده است.

صاحب‌خبر -
اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری به همت هنرمندان مهریزی در عید غدیر
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، محمدرضا دهقان نیری در نشست با مسئولان انجمن‌های فرهنگی، هنری و هنرمندان شاخص شهرستان مهریز، برپایی غرفه‌های با کیفیت و پویا و حضور فعال انجمن‌ها و هنرمندان شهرستان را در برنامه‌های گرامیداشت دهه ولایت وامامت را خواستار شد.وی افزود: در این نشست مصوب شد تا با همکاری هنرمندان در روز عید غدیر برنامه‌های برپایی غرفه فرهنگ و هنر، حضور فعال هنرمندان، تحریر و کتابت احادیث، جمله‌ها و اشعار مرتبط، اجرای نمایش طنز خیابانی و برگزاری محفل شعرخوانی با موضوع ولایت و غدیر در برنامه میهمانی ۱/۵ کیلومتری به مناسبت بزرگداشت عید سعید غدیر برگزار شود. رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مهریز، گفت:این برنامه‌ها در روز ۵ تیر ۱۴۰۳ مصادف با روز عید غدیرو از ساعت ۱۸ تا ۲۲ در خیابان شهید سیدمصطفی خمینی (ره)، حدفاصل میدان ولیعصر (عج) تا میدان براستین مهریز برگزار می‌شود. 
 
در پایان این نشست از مسئولان انجمن‌های فرهنگی، هنری شهرستان به جهت انجام فعالیت‌های خوب و برجسته در طول سال ۱۴۰۲ با اهدای لوح و هدیه، تجلیل شد.

نظر شما