شناسهٔ خبر: 67215395 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

اعلام آمادگی بهزیستی استان کرمان برای جمع‌آوری نذورات مردم در عید قربان

مدیرکل بهزیستی استان کرمان از آغاز پویش «عید تا عید» خبر داد و گفت: آماده دریافت قربانی، نذورات و هدایای مردم به نفع جامعه هدف تحت‌پوشش از عید قربان تا عید غدیر هستیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمان، علیرضا وحیدزاده اظهار کرد: پویش «عید تا عید» از عید سعید قربان تا عید غدیر خم با هدف جلب مشارکت خیرین و نیکوکاران برگزار می‌شود.

وی افزود: مهمترین هدف از برگزاری پویش تأمین بخشی از نیازمندی‌های معیشتی خانواده‌های تحت پوشش بهزیستی است‌

مدیرکل بهزیستی استان کرمان گفت: در این پویش خیرین و مردم نیکوکار می‌توانند نذورات و قربانی‌های خود را در عید قربان از طریق ادارات بهزیستی شهرستان‌ها، مجتمع‌ها و مؤسسات خیریه تحت نظارت بهزیستی به جامعه هدف بهزیستی اهدا کنند.

وی ادامه داد: شهروندان محترم در شهر کرمان می‌توانند نذورات و قربانی‌های خود را به شیرخوارگاه مادر واقع در چهار راه کشاورز (امیرکبیر) تحویل بدهند.

وحیدزاده خاطرنشان کرد: هم‌استانی‌ها می‌توانند نذورات و هدایای نقدی خود را به شماره حساب ۴۱۵۹۰۳۴۵۴۱۶۳۰۴۹۷ نزد بانک مرکزی یا شماره شبا ir380100004159034541630497 با شناسه واریز ۳۵۰۰۳۴۵۵۹۱۴۰۱۲۰۶۷۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰ یا شماره کارت ۶۳۶۷۹۵۷۰۷۱۹۴۶۰۸۶ واریز و اهدا کنند.

نظر شما