شناسهٔ خبر: 67490979 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

دبیر مجمع جهانی حضرت علی‌اصغر(ع) استان فارس:

همایش عظیم شیرخوارگان حسینی در سومین حرم اهل‌بیت(ع) برگزار می‌شود

دبیر مجمع جهانی حضرت علی‌اصغر(ع) استان فارس گفت: هم‌زمان با فرا رسیدن نخستین جمعه محرم‌الحرام، همایش عظیم شیرخوارگان حسینی در حرم مطهر حضرت احمدبن موسی‌الکاظم شاهچراغ(ع) برگزار خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از فارس و به نقل از روابط‌عمومی و امور بین‌الملل آستان مقدس حضرت شاهچراغ (ع)، شاهرخ صبوری در نشست هماهنگی و هم‌افزایی پیرامون برگزاری هرچه باشکوه‌تر همایش شیرخوارگان حسینی اظهار کرد: این همایش در روز جمعه، بیست‌ودوم تیر سال‌جاری در ۸۰۰ نقطه استان فارس، با محوریت حرم مطهر حضرت احمدبن موسی‌الکاظم شاهچراغ (ع)، برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در سال‌جاری نقاط بیشتری در استان فارس، نسبت به سال گذشته میزبان این همایش خواهند بود، افزود: همایش شیرخوارگان حسینی در سال گذشته در ۷۵۰ نقطه و ۱۵۰ هزار دست لباس ویژه خردسالان و شیرخوارگان، تهیه شده است که در روز همایش توزیع خواهد شد.

دبیر مجمع جهانی حضرت علی‌اصغر (ع) استان فارس پیرامون زمان برگزاری اجتماع بزرگ شیرخوارگان حسینی تصریح کرد: این همایش عظیم هم‌زمان با ششم محرم‌الحرام، از ساعت هشت صبح، در شبستان امام خمینی (قدس سره)، با سخنرانی و مرثیه‌سرایی مداحان اهل‌بیت آغاز و ساعت ۱۰:۰۰ نذرنامه مادران قرائت خواهد شد.

نظر شما