شناسهٔ خبر: 67493938 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

‌همایش شیرخوارگان حسینی در ۸۰۰ نقطه فارس برگزار می‌شود

زهرا عسگری

دبیر مجمع جهانی حضرت علی‌اصغر(ع) استان فارس از برپایی همایش شیرخوارگان حسینی همزمان با نقاط مختلف دنیا در ۸۰۰ نقطه استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

علی اصغر صبوری در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با اعلام این مطلب گفت: مطابق روال هر سال در اولین جمعه ماه محرم‌الحرام همایش عظیم شیرخوارگان حسینی در نقاط مختلف دنیا برگزار می‌شود که امسال این همایش در ۴۵ کشور دنیا در ۵ قاره، ۸ هزار و ۲۰۰ نقطه ایران و ۸۰۰ نقطه استان فارس برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه همایش شیرخوارگان حسینی با محوریت سومین حرم اهل بیت(ع) در استان فارس برگزار می‌شود، افزود: این همایش در روز جمعه، ۲۲ تیرماه جاری از ساعت ۸ صبح در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) برگزار خواهد شد.

صبوری با تصریح اینکه در ساعت ۱۰ صبح نیز نذرنامه مادران در همایش مذکور قرائت خواهد شد، گفت: به منظور برگزاری این همایش ۱۵۰ هزار دست لباس شیرخوارگان حسینی توسط خیرین با همت مجمع جهانی حضرت علی اصغر(ع) استان فارس و هیئت خادمین عاشقان ثارالله(ع) شیراز آماده می‌شود که کار دوخت این لباس‌ها از ۱۰ روز در محل هیئت مذکور آغاز شده است.

دبیر مجمع جهانی حضرت علی‌اصغر(ع) استان فارس بیان کرد: به منظور برگزاری همایش شیرخوارگان حسینی، همایشی دو روز طی روزهای دوشنبه و سه‌شنبه، ۱۸ و ۱۹ تیرماه در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) با حضور مسئولان شهرستان‌ها، بخش‌ها، روستاها و دهستان‌های استان به صورت منطقه‌ای برگزار می‌شود که در این مراسم شیوه برگزاری همایش شیرخوارگان حسینی توضیح داده شده و لباس‌های شیرخوارگان میان آنان توزیع خواهد شد.

وی در بخش پایانی سخنان خود به در پیش‌رو بودن انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد و آن را حماسه بزرگی دانست و بر ضرورت حضور حداکثری و انتخاب اصلح برای آینده ایران اسلامی تأکید کرد.

انتهای پیام

نظر شما