شناسهٔ خبر: 67491022 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

قرارگاه مجازی انتخابات استان کردستان تشکیل شد

قرارگاه مجازی انتخابات استان کردستان با رویکرد ترغیب و تشویق مردم و افزایش مشارکت مردم در انتخابات برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، علی مرادی پیش‌ از ظهر امروز در جلسه قرارگاه مجازی انتخابات استان که در صداوسیمای کردستان برگزار شد، با اشاره به انتخابات پیش‌رو، بر ضرورت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات 15 تیرماه تاکید کرد و اظهار داشت: کاری کنیم که مردم 15 تیرماه از همان ساعت اولیه پای صندوق‌های رأی بیایند.

وی گفت: از متولیان بسیج، آموزش و پرورش و کانون پرورش فکری انتظار می‌رود که جامعه مخاطب حوزه کاری خود را در ساعت اولیه رای پای کار بیاورند تا شاهد مشارکت بالا در انتخابات باشیم.

مدیرکل صداوسیمای استان کردستان اذعان داشت: اگرچه تولید محتواهای خوبی در رابطه با اهمیت انتخابات در صداوسیمای استان انجام می‌شود، اما در چرخه انتقال و انعکاس با مشکل مواجه هستیم.

وی تبیین اهمیت مشارکت و اثرات سوء در عدم شرکت در انتخابات برای مردم را ضروری دانست و افزود: باید برای مردم مشخص شود که حضور کمرنگ در انتخابات و عدم مشارکت در مسائل سیاسی و اجتماعی و... برای کشور و استان زیان‌بار است.

مرادی خواستار ارائه راهکار ویژه تشویق و ترغیب مردم در انتخابات شد و تاکید کرد: رای‌های خاکستری را پای صحنه بیاوریم و هر کدام به سهم خود در مشارکت بالا تاثیرگذار باشیم.

حمیدرضا گوهری مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان، نیز پویش حضور رای اولی‌ها در کنار والدین در استان راه‌اندازی می‌شود، صندوق نمادین اخذ رای در تمامی مراکز استان مستقر شده تا رای اولی‌های کردستان با ماهیت و اهمیت انتخابات آشنا شوند.

اعضای این قرارگاه نیز به ارائه گزارشی از آخرین وضعیت انتخابات در استان کردستان پرداختند.

انتهای پیام/481/

نظر شما