شناسهٔ خبر: 67493638 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

پویش اهدای خون «مهر سرخ» در خراسان جنوبی برگزار می‌شود

هفتمین پویش اهدای خون «مهر سرخ» با همکاری مردم، نهادها، ادارات و سازمان‌ها از ابتدای ماه محرم تا پایان ماه صفر در خراسان جنوبی برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند،کامبیز مهدی‌زاده در آستانه ماه محرم الحرام اظهار داشت: باتوجه به نزدیک شدن به ایام عزای سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و مبادرت مردم مهربان استان به اهدای خون در روزهای تاسوعا و عاشورا درخواست بنده از مردم این است که این عمل خداپسندانه را از ابتدای ماه محرم تا پایان صفر انجام دهند. 

مدیرکل انتقال خون خراسان جنوبی افزود: همه ساله پویش اهدای خون "مهر سرخ" در این ایام برگزار می‌شود که امسال هم طبق روال سال‌های قبل هفتمین دوره این پویش با همکاری مردم و نهادها و ادارات و سازمان‌ها از ابتدای ماه محرم تا پایان ماه صفر برگزار خواهد شد. 

مهدی‌زاده ضمن تشکر از حضور مردم در روزهای تاسوعا و عاشورا گفت: نیاز به خون و فراورده‌های آن همیشگی است و مراکز خونگیری ما آمادگی دارند تا در این ایام پذیرای اهداکنندگان در طول دو ماه عزاداری باشند و ادارات و سازمان‌ها و نهادها با هماهنگی روابط عمومی می‌توانند در این مراکز جهت اهدای خون حضور پیدا کنند.

انتهای پیام/102/

 

نظر شما