شناسهٔ خبر: 67214923 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

حضور حداکثری در انتخابات برطرف‌کننده مشکلات کشور

فرمانده سپاه کربلا مازندران در جمع جامعه ورزش مازندران گفت: حضور حداکثری در انتخابات بسیاری از مشکلات کشور را رفع می‌کند.

صاحب‌خبر -

سردار مسلمی فرمانده سپاه کربلا مازندران در نشست بصیرتی ویژه موثرین و متنفذین جامعه ورزش استان که با موضوع بصیرت، بیعت و خدمت برگزار شد با تقدیر و تشکر از مدیرکل ورزش و جوانان و جامعه ورزش استان، گفت: مهمترین هدف از برگزاری چنین نشستی حضور گسترده همه اقشار در انتخابات ریاست جمهوری است و این حضور بسیاری از مشکلات کشور را رفع خواهد کرد.

او افزود: ورزش در سهم بری از بودجه‌ها همیشه مظلوم بوده است، اما شما ورزشکاران با تلاش و مجاهدت کاری کردید که همواره بر بالاترین قله‌ها ایستاده اید.

فرمانده سپاه کربلا مازندران گفت: شما ورزشکاران، پیشکسوتان و موثرین ورزش مازندران جامعه هدف بی نظیری دارید که می‌توانیم همچون ورزش که همیشه اول هستیم، در موضوع مشارکت در تعیین سرنوشت و حضور در انتخابات هم نفر اول باشیم که این خواست رئیس جمهور شهید است.

او با اشاره به واکنش‌های بین المللی به شهادت رئیس جمهور، افزود: مسئولان بلندپایه ۶۳ کشور در ایران حضور یافتند و به رئیس جمهور شهید ادای احترام کرده اند و معتقدیم این رئیس جمهور با ساده زیستی و اقتدار برای کشور ما بزرگی و احترام آورده است.

سردار مسلمی در ادامه گفت: حضور حداکثری در انتخابات، بسیاری از موانع و دشمنی‌ها را علیه کشور برطرف می‌کند و از سویی همه گروه‌ها و جناح‌ها به این باور رسیده اند که باید راه رئیس جمهور شهید ادامه یابد.

فرمانده سپاه کربلا، راه و رسم آیت الله رئیسی در مدیریت را ستود و افزود: مظلومیت شهید رئیسی زیر لایه‌هایی از دروغ‌های فضای مجازی پنهان شده است.

او گفت: هر کسی با مردم بود عزت پیدا کرد و هرکس با مردم نبود عاقبت به خیر نشد و شهید رئیسی، رئیس جمهور مردمی بود که با عمق وجودش مردم را قبول داشت و عاقبت همه وجودش وقف مردم شد.

سردار مسلمی گفت: راه شهید رئیسی، راه آزادی، را ایستادگی و راه استقامت است و انشالله با ادای تکلیف، شرمنده رئیس جمهور شهید نشویم و در اصل باید گوش و چشم ما به رهبر انقلاب باشد و در موضوع مهم انتخابات هم باید به صحبت‌های ایشان رجوع کنیم.

در ابتدای این نشست نیز برخی از افراد حاضر در این نشست به بیان نظرات خود پرداختند و از جامعه ورزش استان خواستند حضور پر شوری در انتخابات ریاست جمهوری داشته باشند.

نظر شما