شناسهٔ خبر: 67212524 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

جامعه ورزش و جوانان مازندران حضور باشکوهی در انتخابات ریاست جمهوری خواهند داشت

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران گفت: جامعه ورزش و جوانان استان حضور باشکوهی در انتخابات ریاست جمهوری خواهند داشت مدیرکل ورزش و جوانان مازندران گفت: جامعه ورزش و جوانان استان حضور باشکوهی در انتخابات ریاست جمهوری خواهند داشت

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از مازندران ،  با حضور سردار مسلمی فرمانده سپاه کربلا استان، علی رجبی مدیرکل ورزش و جوانان مازندران، غفارپور مسئول بسیج ورزشکاران استان، معاونین و مشاورین مدیرکل، روسای و مسئولان هیات های ورزشی، پیشکسوتان و ورزشکاران، نشست بصیرتی ویژه موثرین و متنفذین جامعه ورزش استان مازندران برگزار شد.

رجبی مدیرکل ورزش و جوانان در جمع جامعه ورزش استان با اشاره به اهمیت انتخابات برای تعیین سرنوشت گفت : در کنار ورزشکاران و افتخارات ورزشی، موضوع نیروی انسانی یکی از ظرفیت های مهم این استان است که در همه رویدادها نقشی موثر دارند.
وی افزود؛ مقام معظم رهبری حضور پرشور همه ی مردم در صحنه انتخابات را در راستای ایران قوی می دانند و خورشید ما مقام معظم رهبری است و باید در مسیر ایشان حرکت کنیم.
وی با اشاره به آخرین حضور آیت الله رئیسی در استان مازندران گفت : از ۴ نفری که به استقبال رئیس جمهور شهید در فرودگاه رفتند ۲ نفر ورزشکاران مازندرانی بودند که این اهمیت و جایگاه ورزش و ورزشکار را در استان مازندران نشان می دهد.
مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با اشاره به نگاه ویژه رئیس جمهور شهید به ورزشکاران بیان داشت ؛ در یکسال گذشته دو مراسم تجلیل از ورزشکاران مدال آور توسط ریاست جمهوری صورت گرفت و در دولت سیزدهم بالاترین کمک ها به هیات های ورزشی شده است.
رجبی در پایان با تاکید بر اصل زمان شناسی گفت: حضور حداکثری همه ی ما در پای صندوق های رای انتخابات ریاست‌جمهوری تعیین کننده است و انشالله انتخابات با شکوهی را در ۸ تیر شاهد خواهیم بود.
در ادامه این نشست سردار مسلمی فرمانده سپاه کربلا استان مازندران با تقدیر و تشکر از مدیرکل ورزش و جوانان و جامعه ورزش استان گفت : مهمترین هدف از برگزاری چنین نشستی حضور گسترده همه اقشار در انتخابات ریاست جمهوری است و این حضور بسیاری از مشکلات کشور را رفع خواهد کرد.
وی افزود؛ ورزش در سهم بری از بودجه ها همیشه مظلوم بوده است اما شما ورزشکاران با تلاش و مجاهدت کاری کردید که همواره بر بالاترین قله ها ایستاده اید.
فرمانده سپاه کربلا استان مازندران همچنین بیان داشت؛ شما ورزشکاران، پیشکسوتان و موثرین ورزش مازندران جامعه هدف بی نظیری دارید که می توانیم همچون ورزش که همیشه اول هستیم، در موضوع مشارکت در تعیین سرنوشت و حضور در انتخابات هم نفر اول باشیم که این خواست رئیس جمهور شهید است.
وی با اشاره به واکنش های بین المللی به شهادت رئیس جمهور افزود؛ مسئولان بلندپایه ۶۳ کشور در ایران حضور یافتند و به رئیس جمهور شهید ادای احترام کرده اند و معتقدیم این رئیس جمهور با ساده زیستی و اقتدار برای کشور ما بزرگی و احترام آورده است.
سردار مسلمی تاکید کرد؛ حضور حداکثری در انتخابات، بسیاری از موانع و دشمنی ها را علیه کشور برطرف می کند و از سویی همه گروه ها و جناح ها به این باور رسیده اند که باید راه رئیس جمهور شهید ادامه یابد.
فرمانده سپاه کربلا، راه و رسم آیت الله رئیسی در مدیریت را ستود و تصریح کرد؛ مظلومیت شهید رئیسی زیر لایه هایی از دروغ های فضای مجازی پنهان شده است.
وی همچنین گفت: هر کسی با مردم بود عزت پیدا کرد و هرکس با مردم نبود عاقبت به خیر نشد و شهید رئیسی، رئیس جمهور مردمی بود که با عمق وجودش مردم را قبول داشت و عاقبت همه وجودش وقف مردم شد.
سردار مسلمی در ادامه بیان داشت؛ راه شهید رئیسی، راه آزادی ، را ایستادگی و راه استقامت است و انشالله با ادای تکلیف، شرمنده رئیس جمهور شهید نشویم و در اصل باید گوش و چشم ما به رهبر انقلاب باشد و در موضوع مهم انتخابات هم باید به صحبت های ایشان رجوع کنیم.
گفتنی است؛ در ابتدای این نشست نیز برخی از افراد حاضر در این نشست به بیان نظرات خود پرداختند و از جامعه ورزش استان خواستند حضور پر شوری در انتخابات ریاست جمهوری داشته باشند.
انتهای پیام 

نظر شما