شناسهٔ خبر: 67213416 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

اعلام آمادگی جهاد دانشگاهی برای حمایت از برنامه‌های خانواده محور

معصومه بدخشان

قائم مقام رئیس جهاد دانشگاهی با اعلام آمادگی جهاد دانشگاهی از طرح‌های خانواده محور گفت: جهاد دانشگاهی به عنوان شبکه‌ای که در ۳۱ استان فعال است می تواند در خدمت برنامه های کلان این چنینی باشد. جهاد دانشگاهی همواره از ماموریت ها سربلند بیرون آمده و اگر بودجه ای برای اجرای برنامه‌ای دریافت کرده، چندین برابر آن بازدهی داشته است‌.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، حسن فارسی، قائم مقام رئیس جهاد دانشگاهی و  معاون هماهنگی مجلس شورای اسلامی ضمن گرامیداشت یاد رئیس جمهور شهید و همراهان شهید گفت: ستون فقرات یک جامعه خانواده است. اگر کارویژه ها کارکرد مطلوبی داشته باشند، جامعه محل فضلیت های بزرگ می‌شود.

وی با بیان اینکه در زمینه خانواده یک نقشه راه جامع برای آینده کشور تبیین شده است، افزود:  امیدواریم این رویکرد در دولت آینده هم ادامه دار باشد و مسیر دولت جدید ادامه مسیر رئیس جمهور شهید باشد. اگر مسئله خانواده از این دست به این دست شود، درست نیست و اینگونه مسئله خانواده نمی تواند در مسیر ریل گذاری درست حرکت کند.

فارسی با اعلام آمادگی جهاد دانشگاهی از طرح های خانواده محور گفت: جهاد دانشگاهی به عنوان شبکه ای که در ۳۱ استان فعال است می تواند در خدمت برنامه های کلان این چنینی باشد. جهاد دانشگاهی همواره  از ماموریت ها سربلند بیرون آمده است و اگر بودجه ای برای اجرای برنامه ای دریافت کرده، چندین برابر آن بازدهی داشته است‌.

وی تاکید کرد: امیدواریم با تغییر دولت ها، برنامه ها تغییر نکند و زحماتی که برای تدوین برنامه های کشیده شده است ادامه دار باشد. در زمینه خانواده ۴۵ دستگاه نیز درگیر هستند، اگر این دستگاه ها هم افزا حرکت نکنند با وجود بهترین ریل گذاری ها هم نتیجه مطلوبی بدست نمی آید.

انتهای پیام

نظر شما