شناسهٔ خبر: 67208944 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

جلسه هم‌اندیشی ارائه طرح تکمیلی مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس آبادان برگزار شد

جلسه هم اندیشی طراحی و تکمیل طرح جامع مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس آبادان با حضور مدیر طرح و برنامه اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان، مهندسین و طراحان بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در پالایشگاه آبادان برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش دفاع‌پرس از خوزستان، جلسه هم اندیشی طراحی و تکمیل طرح جامع مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس آبادان امروز با حضور «جمیل علوی یکتا» مدیر طرح و برنامه اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان، مهندسین و طراحان بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در پالایشگاه آبادان برگزار شد.

در این جلسه طرح جامع مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس آبادان به عنوان بکرترین موزه جنگ کشور ارائه و کارشناسان حوزه مهندسی ابنیه و طراحی تولید محتوا، ایده‌های خود در خصوص ساخت آمفی تئاتر، کتابخانه و دیگر ضروریات مرکز را به مسئولین پالایشگاه آبادان ارائه دادند.

موزه دفاع مقدس آبادان که قسمتی از موزه نفت را نیز در جوار خود دارد بکرترین موزه دفاع مقدس کشور است که در منطقه بریم و در نقطه صفر مرزی قرار دارد. موزه‌ای که سوله‌های ترکش خورده آن قابلیت ثبت ملی به عنوان محتوایی بین‌المللی در مظلومیت ملت ایران و دفاع جانانه مردم آبادان در طول جنگ تحمیلی را دارند.

انتهای پیام/

نظر شما