شناسهٔ خبر: 67208543 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: انتخاب | لینک خبر

گفت‌وگوی تلفنی علی باقری و وزیر خارجه امارات

سرپرست وزارت امور خارجه ایران در گفت‌وگوی تلفنی وزیر خارجه امارات عربی متحده گفت: لازم است کشورهای اسلامی برای توقف سریع‌تر نسل‌کشی صهیونیست‌ها در غزه و کمک رسانی به مردم مظلوم این منطقه تمامی ابزارهای در دسترس را به‌کار گیرند.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فارس: سرپرست وزارت امور خارجه ایران در گفت‌وگوی تلفنی وزیر خارجه امارات عربی متحده گفت: لازم است کشور‌های اسلامی برای توقف سریع‌تر نسل‌کشی صهیونیست‌ها در غزه و کمک رسانی به مردم مظلوم این منطقه تمامی ابزار‌های در دسترس را به‌کار گیرند.

علی باقری سرپرست وزارت امور خارجه در گفت‌وگوی تلفنی شیخ عبدالله بن‌زاید آل‌نهیان وزیر امور خارجه امارات عربی متحده درباره موضوعات مورد علاقه طرفین و آخرین تحولات غزه رایزنی کرد.

سرپرست وزارت امور خارجه با تبریک عید سعید قربان به دولت و ملت امارات عربی متحده، با اشاره به جنایات وحشیانه رژیم اشغالگر علیه مردم غزه و فلسطین بیان کرد: لازم است کشور‌های اسلامی برای توقف سریع‌تر نسل‌کشی صهیونیست‌ها در غزه و کمک رسانی به مردم مظلوم این منطقه تمامی ابزار‌های در دسترس را به‌کار گیرند.

وزیر امور خارجه امارات هم ضمن تبریک متقابل عید قربان به دولت و ملت ایران، مجددا شهادت آیت‌الله رئیسی، رئیس جمهور و حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه را تسلیت گفت.

شیخ عبدالله بن‌زاید آل‌نهیان با اشاره به نشست اردن درباره موضوع فلسطین، ارسال کمک‌های بشردوستانه و اقدامات موثر برای توقف حملات رژیم صهیونیستی را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: امارات در تلاش برای توقف جنگ و ارسال کمک‌های بشردوستانه به مردم غزه همه تلاش خود را انجام می‌دهد و این موضوع وظیفه انسانی ماست.

لینک کوتاه کپی لینک

نظر شما