شناسهٔ خبر: 67206933 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

باقری به وزیر خارجه امارات: کشور‌های اسلامی برای توقف نسل‌کشی غزه از همه ابزارها استفاده کنند

سرپرست وزارت امور خارجه در رایزنی با وزیر خارجه امارات درباره فلسطین، تصریح کرد: کشور‌های اسلامی برای توقف سریع‌تر نسل‌کشی صهیونیست‌ها در غزه و کمک‌رسانی به مردم مظلوم این منطقه تمامی ابزار‌های در دسترس را به‌کار گیرند.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان - علی باقری، سرپرست وزارت امور خارجه در گفت‌وگوی تلفنی با شیخ عبدالله بن‌زاید آل‌نهیان، وزیر خارجه امارات درباره موضوع‌های مورد علاقه طرفین و آخرین تحولات غزه رایزنی کرد.

سرپرست وزارت امور خارجه با تبریک عید سعید قربان به دولت و ملت امارات، با اشاره به جنایت‌های وحشیانه رژیم اشغالگر علیه مردم غزه و فلسطین، بیان کرد: لازم است کشور‌های اسلامی برای توقف سریع‌تر نسل‌کشی صهیونیست‌ها در غزه و کمک‌رسانی به مردم مظلوم این منطقه تمامی ابزار‌های در دسترس را به‌کار گیرند.

وزیر خارجه امارات ضمن تبریک متقابل عید قربان به دولت و ملت ایران، مجددا شهادت آیت‌الله رئیسی، رئیس‌جمهور و امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه را تسلیت گفت.

شیخ عبدالله بن‌زاید آل‌نهیان با اشاره به نشست اردن درباره موضوع فلسطین، ارسال کمک‌های بشردوستانه و اقدام‌های موثر برای توقف حملات رژیم صهیونیستی را  مورد تاکید قرار داد و اظهار کرد: امارات در تلاش برای توقف جنگ و ارسال کمک‌های بشردوستانه به مردم غزه همه تلاش خود را انجام می‌دهد و این موضوع وظیفه انسانی ماست.

انتهای پیام/

نظر شما