شناسهٔ خبر: 67207512 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تابناک | لینک خبر

تاکید ایران و امارات بر توقف جنگ غزه

سرپرست وزارت امور خارجه ایران و وزیر خارجه امارات در گفتگویی تلفنی بر توقف جنگ و ارسال کمک‌های بشردوستانه به مردم غزه تاکید کردند.

صاحب‌خبر -

تاکید ایران و امارات بر توقف جنگ غزه

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم؛ به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری تسنیم، علی باقری، سرپرست وزارت امور خارجه در گفتگوی تلفنی شیخ عبدالله بن‌زاید آل‌نهیان وزیر امور خارجه امارات متحده عربی پیرامون موضوعات مورد علاقه طرفین و آخرین تحولات غزه رایزنی کرد.

سرپرست وزارت امور خارجه با تبریک عید سعید قربان به دولت و ملت امارات متحده عربی، با اشاره به جنایات وحشیانه رژیم اشغالگر علیه مردم غزه و فلسطین بیان کرد: لازم است کشورهای اسلامی برای توقف سریع‌تر نسل‌کشی صهیونیست‌ها در غزه و کمک رسانی به مردم مظلوم این منطقه تمامی ابزارهای در دسترس را به‌کار گیرند. 

وزیر امور خارجه امارات متحده عربی ضمن تبریک متقابل عید قربان به دولت و ملت ایران، مجددا شهادت رئیسی، رییس جمهور و امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه را تسلیت گفت.

شیخ عبدالله بن‌زاید آل‌نهیان با اشاره به نشست اردن پیرامون موضوع فلسطین، ارسال کمک‌های بشردوستانه و اقدامات موثر برای توقف حملات رژیم صهیونیستی را  مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: امارات در تلاش برای توقف جنگ و ارسال کمک‌های بشردوستانه به مردم غزه همه تلاش خود را انجام می‌دهد و این موضوع وظیفه انسانی ماست.

نظر شما