شناسهٔ خبر: 67206842 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام:

احداث خانه‌های ایثار از مطالبه جامعه ایثارگران است

«رحیمی» گفت: احداث خانه‌های ایثار و مرکز اقامتی مهمترین مطالبه‌ی جانبازان و ایثارگران استان ایلام است.

صاحب‌خبر -

احداث خانه‌های ایثاراز مطالبه جامعه ایثارگران میباشدبه گزارش خبرنگار دفاعپرس از ایلام، «محمد رحیمی» سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام در دیدار با «ناصر نجفی» معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری ایلام اظهار داشت؛ احداث خانه‌های ایثار و مرکز اقامتی مهمترین مطالبه جانبازان و ایثارگران استان است. 

وی با اشاره به اینکه استان ایلام دارای ۱۶۷ جانباز ۷۰ درصد و ۱۴ جانباز قطع نخاعی است،وجود همچنین جمعیتی اهمیت احداث خانه‌های ایثار و مراکز اقامتی را در استان چندبرابر کرده است.

رحیمی با اشاره به مشکل زمین برای احداث خانه‌های ایثار در ایلام، افزود: اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران دارای املاکی است که در اختیار سایر دستگاه‌ها است،تقاضا داریم این املاک در اختیار بنیاد شهید استان قرار گیرد تا هرچه سریعتر ساخت خانه‌های ایثار و مراکز اقامتی آغاز شود. 

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام گفت: بودجه‌های لازم از مرکز برای احداث خانه‌های ایثار و مراکز اقامتی اخذ شده و در صورت واگذاری املاک، ساخت این پروژه‌ها سریعا شروع می‌شود. 

در این دیدار «ناصر نجفی» معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری ایلام بر ساخت خانه‌های ایثار در استان تاکید کرد و بیان داشت: مجموعه استانداری ایلام در راس آنها استاندار ایلام از خانواده‌های معظم شهدا،ایثارگران و جانبازان حمایت ویژه خواهد داشت. 

وی عنوان کرد: پیرو دستور استاندار ایلام برای حل مشکلات ساخت خانه‌های ایثار و واگذاری املاک امروز این جلسه تشکیل شده و قطعا مجموعه استان نگاه ویژه‌ای به حل مشکلات ایثارگران و جانبازان استان خواهد داشت.

انتهای پیام/

نظر شما